16
3867
3
1 سال پیش
اچ بی او مکس پیش درآمد It را می‌سازد: «اچ بی او مکس» درحال توسعه سریالی به نام (Welcome...

اچ بی او مکس پیش درآمد It را می‌سازد: «اچ بی او مکس» درحال توسعه سریالی به نام (Welcome to Derry) است که پیش درآمدی ست بر دو فیلم آن (It 2017) و آن قسمت دوم (It Chapter Two 2019) که توسط «اندی موسکیتی» کارگردانی شده اند.

 

در ماه مارس «ورایتی» در خبری اعلام کرد که داستان این سریال در دهه ۶۰ میلادی آغاز می شود و تا وقایع فیلم اول ادامه دارد. همچنین این سریال داستان اصلی «پنی‌وایز» را هم روایت می کند. در این خبر تایید شد که «باربارا موشیتی» که تهیه کنندگی هر دو فیلم را بر عهده داشته، تهیه کنندگی این سریال را هم نیز انجام خواهد داد.

 

به نظر می رسد که اچ بی او مکس به صورت جدی درحال پیگیری ساخت این سریال می باشد و حتی اخیراً تهیه کنندگان اصلی سریال را هم معرفی کرده است.

 

اخیراً ورایتی گزارش داده است که «جیسون فوکس» و «برد کالب کین» تهیه کنندگان اصلی سریال می باشند. گفته می شود که اندی موسکیتی در حال تلاش است تا مسئولیت کارگردانی قسمت اول سریال را به عهده بگیرد.

 

تا لحظۀ انتشار این خبر اطلاعات دیگری درمورد این سریال به بیرون درز پیدا نکرده است و مشخص نیست که چه کسانی در این سریال ایفای نقش خواهند کرد.

نظرات کاربـران

3
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • mobina..
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    واووو

  • farzad3t
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    ای جان😃😃😃 براش لحظه شماری میکنم. خیلی دوسش دارم.

  • amirmahdypeyrovi
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    عالی!!!