19
3964
0
1 سال پیش
پوستر جدید فصل سوم سریال The Mandalorian منتشر شد: همانطور که می دانید همه منتظر فصل سوم سریال محبوب...

پوستر جدید فصل سوم سریال The Mandalorian منتشر شد: همانطور که می دانید همه منتظر فصل سوم سریال محبوب مندلورین (The Mandalorian) هستیم تا ادامه ماجراجویی های «دین جارین» را ببین. اخیراً پوستر جدید فصل سوم این سریال منتشر شده است که می توانید آن را در انتهای این پست مشاهده کنید.

 

در این تصویر دین جارین را می بینیم که بر روی استارفایترش ایستاده است و لایت‌سیبری که در وقایع فصل دوم برنده شد را در دست دارد و شخصیت دوست داشتنی بیبی یودا در اتاقک خلبان نشسته است.

 

در سریال کتاب بوبا فت، ماندالوریان به کمک بوبا فت رفته و به او کمک می‌ کند جایگاه خود را به عنوان دایمیو تاتویین حفظ کند. در همین حال لوک اسکای‌واکر از گروگو می‌ خواهد بین تمرینات جدای و بازگشت نزد دین جارین یکی را انتخاب کند که گروگو گزینه دوم را انتخاب می‌ کند. در انتهای سریال بوبا فت، ماندو و گروگو با هم سفری را آغاز می‌ کنند.

 

فصل سوم سریال ماندالوریان به این سفر می‌پردازد که در آن دین جارین باید به «چشمه‌ های حیات» واقع در سیاره ماندالور برود تا شرافت خود را که به دلیل برداشتن کلا‌ه‌خودش از دست داده بود را دوباره به دست آورد و مجددا یک ماندالوری شود. او در این راه باید با ماندالوری‌های دیگر وارد نبرد شود.

 

فصل سوم سریال مندلورین هشت قسمت خواهد داشت و از مجموعه بازیگرانی که در این فصل ایفای نقش می کنند می توان اشاره کرد به «پدرو پاسکال»؛ «کتی سکف»؛ «کارل ویترز»؛ «ایمی سداریس»؛ «امیلی اسوالو» و «جانکارلو اسپوزیتو».

 

همچنین جا دارد اشاره کنیم که مدتی پیش تریلر رسمی فصل سوم این سریال منتشر شده است که می توانید آن را از اینجا مشاهده کنید.

 

فصل سوم این سریال قرار است در تاریخ ۱ مارس سال ۲۰۲۳ پخش خودش را آغاز کند.

 

 

https://digimoviez.com/news/the-mandalorian-season-3-trailer-2/

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید