4
2594
0
1 سال پیش
پیش درآمد مجموعه Friday the 13th ساخته می شود: تا به امروز ۱۳ سال از انتشار آخرین قسمت منتشر...

پیش درآمد مجموعه Friday the 13th ساخته می شود: تا به امروز ۱۳ سال از انتشار آخرین قسمت منتشر شده از مجموعه فیلم های «جمعه سیزدهم» گذشته است؛ که این فیلم جمعه سیزدهم (Friday the 13th 2009) نام دارد. بعد از این قسمت این مجموعه فیلم در یک نبرد حقوقی گیر افتاد. و بلاخره انتظار ها به پایان رسیده اند.

 

اخیراً «ورایتی» طی یک خبر بسیار غافل گیر کننده اعلام کرده که «پیکاک» سفارش ساخت سریالی به نام کریستال لیک (Crystal Lake) را داده است؛ کریستال لیک یک سریال است که در واقع پیش در آمدی است بر مجموعۀ جمعه سیزدهم و این سریال توسط سازندۀ سریال هانیبال (Hannibal) یعنی «برایان فولر» ساخته خواهد شد.

 

دیوانه وار ترین بخش این خبر این است که «ای۲۴» استودیوی پشت این سریال خواهد بود.

 

طبق گزارش ورایتی برایان فولر در این سریال نقش نویسنده، تهیه کننده اصلی و تهیه کننده اجرایی را خواهد داشت. «ویکتور میلر» یعنی کسی که اولین قسمت این مجموعه به نام جمعه سیزدهم (Friday The 13th 1980) به قلم او نوشته شده است به همراه «مارک توبروف» و « راب برسامیان» نیز جزو تولید کنندگان اجرایی می باشند.

 

برایان فولر درمورد جمعه سیزدهم گفته است: “من جمعه سیزدهم رو وقتی ۱۰ سال داشتم بین صفحه های مجلۀ «فیمس مانسترز» پیدا کردم و از اون موقع داشتم به این داستان فکر می کردم. وقتی حرف ژانر ترس میشه، همه می دونن ای۲۴ توی این ژانر چقد معیار ها و لول بالایی داره و من بسیار هیجان زده ام که این سریال رو زیر پرچم اونا می سازم.

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید