8
2472
0
1 سال پیش
قسمت دوم فیلم Violent Night ساخته خواهد شد: همانطور که اطلاع دارید مدتی پیش فیلم اکشن، کمدی و جنایی...

قسمت دوم فیلم Violent Night ساخته خواهد شد: همانطور که اطلاع دارید مدتی پیش فیلم اکشن، کمدی و جنایی شب خشونت آمیز (Violent Night 2022) به کارگردانی «تومی ویرکولا» منتشر شد. اخیراً «درپ» گزارشی را منتشر شده است که در آن رسماً اعلام شده است که سازندگان این فیلم درحال کار بر روی قسمت دوم می باشند.

 

کارگردانی قسمت دوم این فیلم نیز همانند قسمت اول قرار است توسط تومی ویرکولا انجام شود و این کارگردان در مورد این فیلم گفته است: “ما درحال حاضر درحال گفتگو درمورد این فیلم هستیم و داریم همه چی رو مرتب می کنیم. ما وقت این رو داریم که واقعاً روی فیلمنامه کار کنیم و یه داستان خوب ازش در بیاریم.”

 

ویرکولا همچنین اشاره کرده است که فیلمنامه این قسمت نیز همانند قسمت پیشین قرار است توسط «پاتریک کیسی» و «جاش میلر» نگارش شود.

 

در خلاصه داستان قسمت اول این فیلم آمده است: هنگامی که یک گروه اجیر شده در شب کریسمس به املاک یک خانوادۀ ثروتمند حمله می کنند، بابا نوئل باید پا پیش بگذارد و قضیه را ختم به خیر کند.

 

و خبر خوب دیگر این است که این کارگردان در صحبت هایش اشاره کرده که لحن فیلم دوم همانند فیلم اول خواهد بود و اگر از قسمت اول این فیلم لذت برده اید بی شک قسمت دوم را هم دوست خواهید داشت.

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید