8
7029
3
1 سال پیش
تریلر جدید سریال به شدت مورد انتظار Poker Face منتشر شد: احتمالاً می دانید که یکی از مورد انتظار...

تریلر جدید سریال به شدت مورد انتظار Poker Face منتشر شد: احتمالاً می دانید که یکی از مورد انتظار ترین سریال هایی که قرار است در سال ۲۰۲۳ پخش خودش را آغاز کند سریال پوکر فیس (Poker Face) به سازندگی «ریان جانسن» کارگردان فیلم گلس آنین: یک چاقوکشی اسرارآمیز (Glass Onion: A Knives Out Mystery 2022) می باشد؛ شبکه «پیکاک» اخیراً تریلر جدیدی را از این سریال منتشر کرده است که می توانید آن را در انتهای این پست مشاهده کنید.

 

این سریال داستان «چارلی کین» با بازی «ناتاشا لیون» را روایت می کند، چارلی توانایی ای دارد که به وسیله آن می توانید افرادی که دروغ می گویند را تشخیص بدهد. چارلی با ماشین قدیمی خود به جاده می زند و در هر مکانی که توقف می کند با شخصیت ها و جنایات جدید رو به رو می شود که نمی تواند آن ها را حل نکند.

 

همچنین مدتی پیش تریلر دیگری از این سریال منتشر شده بود که می توانید آن را از اینجا مشاهده کنید.

 

این سریال تیم بازیگری به شدت قوی ای دارد که بیشتر تمرکز این تریلر بر روی معرفی این بازیگران بوده است. و از بازیگرانی که در این سریال ایفای نقش می کنند می توان اشاره کرد به: «جوزف گوردون لویت»، «استفانی هسو»، «دیوید کاستانیدا»، «بنجامین برت»، «آدرین برودی»، «دانیل مک دونالد»، «داشا پولانکو»، «ناتاشا لیون»، «الن بارکین»، «کلویی سونی»، «جمیله جمیل»، «تیم مدوز»، «هانگ چائو» و بسیاری بازیگر نام آشنا دیگر.

 

این سریال پخش خودش را در تاریخ ۲۶ ژانویه سال ۲۰۲۳ اغاز خواهد کرد.

 

نظرات کاربـران

3
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • chagheri.mr
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    افتضاحه

  • passenger0421
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    سال سریال باز ها است انگاری 😍🥳🤞

  • amir1270
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    من به شدت منتظرش هستم