14
5673
0
1 سال پیش
زمان پخش فصل دوم سریال How I Met Your Father اعلام شد: همگی ما سریال محبوب آشنایی با مادر...

زمان پخش فصل دوم سریال How I Met Your Father اعلام شد: همگی ما سریال محبوب آشنایی با مادر (How I Met Your Mother) را دیده ایم و با آن خاطره داریم؛ و اگر شما هم به این سریال علاقه من هستند حتماً به شدت هیجان دارید برای فصل دوم سریال آشنایی با پدر (How I Met Your Father) که اتفاقاتـش هست سال بعد از آشنایی با مادر رخ می دهند. اتفاقات این سریال در سال ۲۰۵۰ می گذرند، جایی که «سوفی» با بازی «کیم کاترال» داستان آشنا شدن با همسرش در سال ۲۰۲۲ را برای پسرش تعریف می کند.

 

اخیراً به صورت رسمی زمان آغاز پخش فصل دوم این سریال توسط شبکه هولو اعلام شده است. فصل دوم این سریال قرار است در تاریخ ۴ بهمن سال ۱۴۰۱ پخش خودش را آغاز کند؛ و یک خبر بسیار خوب دیگر این است که این فصل همانند فصل پیشین ۱۰ قسمت ندارد و قرار است در ۲۰ قسمت پخش شود.

 

فصل اول این سریال در تاریخ ۱۸ ژانویه سال ۲۰۲۲ پخش خودش را آغاز کرد، این سریال تا این لحظه در سایت «آی‌ام‌دی‌بی» موفق شده است که امتیاز ۵٫۵ از ۱۰ را بگیرد؛ هرچند که این امتیاز مقداری پایین است اما ممکن است این سریال بتواند در فصل دومـش نظر مخاطبین را عوض کند و امتیاز بالاتری را دریافت کند.

 

از بازیگرانی که در فصل ایفای نقش می کنند می توان نام برد از: «کیم کاترال»، «دانیل آگوستین»، «اشلی ریس» و «جاش پک».

 

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید