3
2558
0
1 سال پیش
ای۲۴ و بی‌بی‌سی اقتباس تلویزیونی رمان شوگی باین را می‌سازند: «ای۲۴» و «بی‌بی‌سی» برای ساخت اقتباس تلوزیونی رمان «شوگی...

ای۲۴ و بی‌بی‌سی اقتباس تلویزیونی رمان شوگی باین را می‌سازند: «ای۲۴» و «بی‌بی‌سی» برای ساخت اقتباس تلوزیونی رمان «شوگی باین» به نویسندگی «داگلاس استوارت» با هم متحد خواهند شد، این رمان اولین رمان داگلاس استوارت است که موفق به دریافت جایزۀ ادبی من بوکر شده است؛ با دیجی موویز همراه باشید.

 

داستان این رمان در دهه ۸۰ میلادی در دورۀ تاچر در شهر گلاسگو واقع در اسکاتلند اتفاق می افتد؛ این رمان بر اساس دوران کودکی شخص داگلاس استوارت نوشته شده است. رمان داستان یک خانواده طبقه کارگر را روایت می کند؛ در این رمان پسری ضعیف به نام شوگی باید از مادر خودش که گرفتار اعتیاد به الکل است مراقبت کند.

 

داگلاس استوارت درمورد این سریال گفته است: “عمیقاً از بی‌بی‌سی و ای۲۴ برای اعتمادشون به شوگی باین متشکرم؛ به شدت خوشحال هستم که فرصتی در اختیارم قرار گرفته است تا رمانـم را گسترش بدهم و موضوعات جدیدی را به داستان اضافه کنم.”

 

فیلمبرداری این سریال در اسکاتلند انجام خواهد شد و اعلام شده که اطلاعات بیشتر درمورد سریال در زمان مناسبش پخش می شوند.

 

«گینور هلمز» که یکی از مدیران اجرایی تولید این سریال است درمورد رمان استوارت گفته است: “شوگی باین یک رمان خارق العاده است که تمام چیز هایی که برای تبدیل شدن به یک سریال تلویزیونی خارق العاده لازم است را در خودش دارد. همکاری با داگلاس استوارت به شدت با استعداد برای ساخت سریالـش افتخاری بزرگ است.”

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید