11
4199
2
1 سال پیش
تریلر سریال مورد انتظار Poker Face ساختۀ ریان جانسن منتشر شد: حالا دیگر همه ما «ریان جانسن» را می...

تریلر سریال مورد انتظار Poker Face ساختۀ ریان جانسن منتشر شد: حالا دیگر همه ما «ریان جانسن» را می شناسیم، هنرمند آمریکایی که از آثار او می توان اشاره کرد به فیلم گلس آنین: یک چاقوکشی اسرارآمیز (Glass Onion: A Knives Out Mystery 2022)؛ شاید ندانید که او با ساخت سریالی به نام پوکر فیس (Poker Face) برای پلتفرم «پیکاک» درحال ورود به مدیوم تلویزیون نیز می باشد، اخیراً تریلر رسمی این سریال منتشر شده است که می توانید آن را در انتهای این پست مشاهده کنید.

 

این سریال داستان «چارلی کین» با بازی «ناتاشا لیون» را روایت می کند، چارلی توانایی ای دارد که به وسیله آن می توانید افرادی که دروغ می گویند را تشخیص بدهد. چارلی با ماشین قدیمی خود به جاده می زند و در هر مکانی که توقف می کند با شخصیت ها و جنایات جدید رو به رو می شود که نمی تواند آن ها را حل نکند.

 

از دیگر بازیگرانی که در این سریال ایفای نقش می کنند می توان اشاره کرد به: «جوزف گوردون لویت»، «استفانی هسو»، «دیوید کاستانیدا»، «بنجامین برت»، «آدرین برودی»، «دانیل مک دونالد»، «داشا پولانکو»، «ناتاشا لیون»، «الن بارکین»، «کلویی سونی»، «جمیله جمیل»، «تیم مدوز»، «هانگ چائو» و بسیاری بازیگر نام آشنا دیگر.

 

این سریال که در ژانر های راز آلود، کمدی و درام ساخته شده است قرار است پخش خودش را در تاریخ ۲۶ ژانویه سال ۲۰۲۳ آغاز کند.

 

نظرات کاربـران

2
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • mp
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    از همین الان میتونم حدس بزنم سریال محبوب بعدیه … ناتاشا لیون برای این سریال جایزه میبره و خود سریال هم جوایز زیادی میبره

  • 🇨🇭ᎪᏒ19🇨🇭
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    یه لحظه فکر کردم فیلم پوکر فیس ساخته راسل کرو رو میگید