3
1822
0
1 ماه پیش
عمر سریال “Tokyo Vice” (فساد توکیو) در شبکه‌ی Max به پایان رسید و این شبکه به صورت رسمی این...

عمر سریال “Tokyo Vice” (فساد توکیو) در شبکه‌ی Max به پایان رسید و این شبکه به صورت رسمی این سریال را کنسل کرد.

 

تهیه کنندگان سریال درام با هنرنمایی انسل الگورت اعلام کردند فصل دوم به گونه‌ای برنامه ریزی شده بود تا داستان سریال به پایان برسد ولی به این نکته نیز اشاره کردند که اطلاع دارند که داستان بیشتری برای گفتن وجود داشت.

 

روز شنبه در کنفرانسی در لس آنجلس که تهیه کنندگان سریال “Tokyo Vice” در آن حضور داشتند، تایید کردند که فصل دوم سریال که به تازگی به پایان رسیده است آخرین فصل سریال خواهد بود.

 

سریال از ابتدا هم قرار بود فقط دو فصل داشته باشد و روز 4 آپریل با اپیزود “پایان بازی” به پایان رسید. انسل الگورت ستاره‌ی این سریال هم فقط برای دو فصل حضور در این سریال قرارداد امضا کرده بود.

 

تهیه کنندگان این سریال طی بیانیه‌ای اینگونه اعلام کردند: در طی پنج سال گذشته، شبکه‌ی Max اطمینان حاصل کرد تا ما داستانمان را بازگو کنیم. ما را تحت هر شرایطی حمایت کردند. نه تنها این دو فصل را به ما دادند، بلکه زمانی که درخواست کردیم فصل یک را با پایانی نفس گیر به پایان برسانیم جواب مثبت دادند و زمانی که درخواست دو اپیزود بیشتر کردیم تا داستان را همانگونه که جی.تی راجرز (خالق سریال) در نظر داشت ادامه بدیم جواب مثبت دادند.

 

جی.تی راجرز خالق سریال و آلن پول کارگردان سریال طی بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند: نه تنها از شبکه‌ی Max بلکه از همکارانمون در شرکت Fifth Season تشکر و قدردانی میکنیم که سریالمان را در سراسر دنیا به فروش رساندند و باعث شدند به یک موفقیت بین‌المللی تبدیل شویم. همیشه از ما حمایت کردند و تضمین کردند که سریال را به گونه‌ای که میخواهیم میتوانیم بسازیم. البته میدانیم که داستان بیشتری برای بازگو کردن وجود داشت و کسی از آینده باخبر نیست، ولی از طرفدارانمان نهایت قدردانی را داریم.

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید