9
6376
15
1 سال پیش
کارگردان Knives Out همجنسگرا بودن کارآگاه بنویت بلانک را فاش کرد: «ریان جانسن» کارگردان فیلم (Knives Out 2019) تایید...

کارگردان Knives Out همجنسگرا بودن کارآگاه بنویت بلانک را فاش کرد: «ریان جانسن» کارگردان فیلم (Knives Out 2019) تایید کرد که شخصیت اصلی این فیلم یعنی «کارآگاه بنویت بلانک» با بازی «دنیل کریگ» همجنسگرا است.

 

بزودی قرار است در قسمت دوم این فیلم یعنی گلس آنین: یک چاقوکشی اسرارآمیز (Glass Onion: A Knives Out Mystery 2022) دنیل کریگ را باز هم در این نقش ببینیم، در این فیلم تمامی تیم بازیگری بجز دنیل کریگ تغییر کرده اند.

 

در یکی از صحنه های چاقوکشی ۲ نشان داده می شود که کاراگاه بنویت بلانک با یک مرد زندگی می کند. وقتی در یک کنفرانس خبری در جشنواره فیلم لندن از کارگردان این فیلم سوال پرسیده شد که آیا کاراگاه یک همجنسگرا است ریان جانسن جواب داد: “بله، معلومه که هست.”

 

اون در صحبت هایش درمورد بازیگری که به عنوان شریک کاراگاه انتخاب شده است گفت: “و هیچی اندازه بودن کاراگاه با این مرد نمی تونه من رو خوشحال کنـه.”

 

دنیل کریگ در ادامۀ حرف های جانسن گفت: “این اسپویل نیست اما کیـه که دلش نخواد با اون آدم زندگی کنـه؟”

 

قسمت دوم این فیلم در تاریخ ۲ دی ۱۴۰۱ بر روی نتفلیکس قرار خواهد گرفت اما با این حال یک ماه قبلش در تاریخ ۲ آذر ۱۴۰۱ یک اکران محدود در سینما های آمریکا خواهد داشت. چهره های تازۀ زیادی در این فیلم ایفای نقش کرده اند اما با این حال چهره های شناخته شده ای نیز بین آن ها وجود دارند مانند: «کاترین هان»؛ «دیو باتیستا»؛ «لسلی اودم جونیور»؛ «جنل مونی» و همچنین «ادوارد نورتون»

 

در تریلر این فیلم می بینیم که کاراگاه محبوب برای حل یک پرونده به یونان میرود، جایی که کلی آدم عجیب و غریب وجود دارد. تمام بازیگران این فیلم برای فیلمبرداری با هم به یونان رفتند که همین اتفاق به گفتۀ کاترین هان باعث نزدیک شدن بازیگران به هم شده است.

 

کاترین هان در این کنفرانس خبری گفته است که: “این سفر که با هم رفتیم به نظرم اون نزدیکی که برای ساخت این فیلم نیاز داشتیم رو بوجود آورد.”

نظرات کاربـران

15
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • someoneels
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    فقط اونایی که هیت میدن واقعا چتونه که حتی نمیتونید جلوی تفکرتونو بگیرید .جدا هر چی فکر کردم نفهمیدم که اگه با جنس مخالفش رابطه داشته باشه چی میشه یا همجنسش, انگار روی شما تاثیر داره…..

  • PARSA
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    مغز های کوچم زنگ زده … اساتید منتقد و ادعای فیلم باز با شنیدن یک کلمه همجنسگرا حالشون از فیلم و موضوع و هنر پیشه بهم میخوره و یجوریشون میشه و اینقدر دانش و آگاهیشون کمه. که این همه کامنت منفی میذارن و اون احمق میگه چرا ترویج میدین، یکم مطالعه کن و ببین که همجنسگرایی اکتسابی نیست و ذاتیه هزار سال عقب افتاده تر از چیزی که هستین ، هستین …

    • Holy moly wow
      گزارش اسپویل
      (1 سال پیش)

      همجنسگرایی ذاتی نیست جناب مهندس!! حدود ۷۵ درصد از کل گرایش های جنسی هر فردی بستگی به محیط و فضای زندگیش داره (سبک زندگی) و حدود ۲۵ درصد دیگه به اختلال های ژنتیکی مربوط میشه و البته هیچ ژن همجنسگرایی هم وجود نداره ! نه در انسان و نه در هیچ گونه جانوری دیگه، حالا یه لطفی بکن ، دربارش به قول خودت مطالعه کن بعد بیا بگو ذاتیه!! اون وقت بعضیا میان میگن به نظرات هم احترام بذارید، آخه خداوکیلی کامنتو رو باد هوا نوشته ، تازه بقیه هم احمق خطاب میکنه😂 چی بگم دیگه والا!!!

    • amirrian5
      گزارش اسپویل
      (1 سال پیش)

      نابغه طبق نظر آکادمی علوم آمریکا و بریتانیا و بیانیه رسمی پانصد دانشمند برتر رشته ی پزشکی و ژنتیک در غرب ما چیزی به اسم ژن همجنسگرایی و ذاتی بودن نداریم و این رفتار تماما براساس محیط اطراف و زندگی و فرهنگ اجتماعی با افراد یا افرادی خاص و نوع سبک غلط زندگی شکل میگیره که میتونه حتی تاثیر پذیر از محیطی باشه که ما میخوابیم یا ارتباطات مون و حتی غذایی که مصرف میکنیم باشه.حالا شما سند علمیت مبنی بر ذاتی بودنش چیه؟خواهشا رفرنس دانشگاهی بده.در ضمن ما توهمات تو هم بخوایم بپذیریم که هیچ ریشه ی علمی نداره و همش کمبود و عقده ی فرهنگی شما برای اینه که روشنفکر دیده بشی،شما بگو چه لزومی داره یه استریم مثل نت فلیکس تمام آثارش مربوط به شخصیت های همجنسگرایی میشه که جمعیت تمام شون یک درصد جمعیت جهان نمیشه و واژه ی اقلیت براشون به کار میره چه لزومی داره ملاک اسکار دادن به یه فیلم وجود یه کارکتر همجنسباز تو فیلم باشه؟این نکته رو توجه داشته باشید ما خیلی روابط انحرافی دیگه هم داریم که از لحاظ جمعیتی تقریبا با ال جی بی تی برابرند آیا باید در آینده راجب اونام فیلم ساخته بشه؟!

    • hossein123654
      گزارش اسپویل
      (1 سال پیش)

      موردی نیست اگه بیان و کارکتر جدید بسازن سیاه پوستش کنن یا کارکتر جدید بسازن همجنس گراش کنن نه اینکه کارکترایی که از اول این هویت رو نداشتن و یه چیز دیگه بودن بیان همجنسگرا یا سیاهش کنن و بگن خب کی از اول گفته مرد عنکبوتی باید مثلا گی نبوده؟(خب من در جواب میگم نویسندش) الثانی شخصیت گی بد نیست یا سیاه پوست حداقل تا ئقتی که تنها چیزی که به فیلم اضافه میکنن گی بودنشون یا سیاه بودنشون نباشه

  • Holy moly wow
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    چرا؟! واقعا ضروری بود؟! این همه فیلم و سریال و کاراکتر گی هست حالا حتما باید بیاین اینو گی کنین؟ دیگه سینما نیست، شده سیرک حمایت از اقلیت های جنسیتی! به خدا انگار نتفلیکس ماموریتش اینه به جای فیلم های قابل دیدن یه مشت ترنس و گی و لز بندازه وسط بقیه اش هم بسپره به بازیگرا ! دیگه خسته کننده شده هر جا میری همیشه این قضایا اولویتش از کیفیت آثار بیشتره !

    • Nimarer
      گزارش اسپویل
      (1 سال پیش)

      تعجب کردین که یک فیلم کاملا دارای اهداف چپ کاراکترش گی بوده؟. چه جفنگی من همون موقع میدونستم

  • MhdKH13
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    حس خوبی به این فیلم نیست با اینکه قسمت اول خیلی خوب بود ولی هر فیلمی رفته زیر سایه نتفلیکس خراب شده. نتفلیکس فقط فیلم هایی که خودش ساخته بعضی هاشون خوبن اون فیلمایی که امتیاز پخششون رو میخره افتضاح میشن

  • The chicken man
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    وای خدا این مسخره بازیا چیه؟؟ کم مونده بگن گاد فادر هم همجنسگرا بود، کل سینما شده حقوق گی ها. واقعا عاشق چاقوکشی بودم این خبر رو خوندم یه جوری شدم

  • amfz
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    خدایا بسه دیگه

  • SAVESTA
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    ترویج همجنسگرایی حال ادم رو بهم میزنه.

  • amirrian5
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    دنیل کریگ حرمت داره نه لذت. با کارکترش این کارو نکنید لنتی یک دهه نقش جیمزباند مارو بازی میکرد.لعنت بهتون

  • Mohammadffeffw
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    یا خدااا گاس فرینگ و دامبلدور بس نبود یه گی دیگم اضافه شد

    • The chicken man
      گزارش اسپویل
      (1 سال پیش)

      گاس فرینگ گی بود؟؟؟؟

  • Cell
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    بوی تعفن همه جارو گرفته …