9
3328
3
1 سال پیش
اقتباس سینمایی بازی «شورش در شهر» ساخته خواهد شد: در اوایل سال میلادی بود که «سگا» اعلام کرد به...

اقتباس سینمایی بازی «شورش در شهر» ساخته خواهد شد: در اوایل سال میلادی بود که «سگا» اعلام کرد به دنبال ساخت یک اقتباس سینمای از بازی قدیمی «شورش در شهر» می باشد. اخیراً کمپانی فیلمسازی «لاینزگیت» اعلام کرده است که حقوق سینمایی این بازی را به دست آورده است و قرار است «دریک کولستاد» نویسندگی و تهیه کنندگی این فیلم را انجام بدهد. از فیلم های که دریک کولستاد نویسندگی آن ها را بر عهده داشته است می شود اشاره کرد به فیلم هیچکس (Nobody 2021) و مجموعه فیلم های جان ویک.

 

طبق گزارش «آی‌جی‌ان» به علاوۀ لاینزگیت، «تورو ناکاهارا» از طرف کمپانی سگا و «دیمیتری ام جانسون»، «تیموثی آی استیونسن» و «دن جوونز» از طرف کمپانی «دی‌جی۲ اینترتیمنت» هم نیز جز تهیه کنندگان این فیلم می باشند. تورو ناکاهارا با تهیه کنندگی چنین اقتباس هایی برای سگا غریبه نیست، او پیش از این دو فیلم سونیک خارپشت (Sonic the Hedgehog 2020) و سونیک خارپشت ۲ (Sonic the Hedgehog 2 2022) را تهیه کنندگی کرده است.

 

دریک کولستاد در مورد این پروژه گفته است که این اقتباس برای او چیزی شبیه به برآورده شدن یکی از رویا های کودکی اش می باشد؛ او در این مورد گفته است: “وقتی دمیتری اولین بار به این پروژه اشاره کرد، بدجوری پایه بودم. من هنوز هم مثل یک بچۀ ده ساله دوست دارم سگا بازی کنم.”

 

دیمیتری ام جانسون هم نظری شبیه به نظر کولستاد دارد و درمورد این پروژه گفته است: “من از وقتی دوازده ساله بودم دلم می خواست فیلم شورش در شهر رو بسازم. می‌ تونم این پروژه رو یک پروژه رویایی اسم بزارم که قراره با یک تیم رویایی انجامش بدیم.”

 

تا لحظه انتشار این خبر در ۲۹ آبان سال ۱۴۰۱ هیچ اطلاعاتی دیگری درمورد این پروژه به بیرون درز پیدا نکرده است.

نظرات کاربـران

3
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • Happy Ghost
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    یادش بخیر شورش در شهر..

  • mohammadhanim20
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    چه خوب. یه بازی نوستالوژیک و فوق العاده جذاب در زمان خودش.

  • Adam
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    برگااام، باورم نمیشه، یادم میاد بابام سگا خرید برام ۱۸ هزار تومن بعد قبولی تو امتحانای خرداد، و اولین بازیمم همین شورش در شهر و شورش در کشتی بود، حالا فیلمشو میخوان بسازن کلی خاطرات زنده میشه، دمتون گرم 😍😂👍