7
3547
2
1 سال پیش
اولین تریلر رسمی سریال Mrs. Davis با بازی بتی گیلگین منتشر شد: احتمالاً می دانید که سریال جدید و...

اولین تریلر رسمی سریال Mrs. Davis با بازی بتی گیلگین منتشر شد: احتمالاً می دانید که سریال جدید و مورد انتظار شبکه «پیکاک» به نام خانم دیویس (Mrs. Davis) قرار است تا مدتی دیگر پخش خودش را آغاز کند و همانطور که درحال نزدیک شدن به تاریخ آغاز این سریال هستیم، این شبکه اولین تریلر رسمی سریال را منتشر کرده است که می توانید آن را در انتهای این مطلب مشاهده کنید. با دیجی موویز همراه باشید.

 

این سریال کمدی، درام و علمی تخیلی، داستان راهبه ای را روایت می کند که به نبرد یک هوش مصنوعی به شدت قدرتمند می رود که با نام خانم دیویس شناخته می شود.

 

از مجموعه بازیگرانی که در این سریال ایفای نقش می کنند می توان اشاره کرد به: «بتی گیلگین»، «جک مک دورمن»، «مارگو مارتیندال»، «بن چاپلین»، «دیوید آرکت»، «الیزابت مارول»، «کریس دیامانتوپولوس» و «کاتیا هربرس».

 

در تریلری که از این سریال منتشر شده است بیشتر با داستان و شخصیت ها  آشنا می شویم. در این تریلر مقداری از صحنه های سریال به ما نمایش داده می شود که بیشتر آن ها حال و هوای کمدی دارند.

 

فصل اول این سریال مورد انتظار هشت قسمت خواهد داشت که چهار قسمت ابتدایی آن در تاریخ ۲۰ آپریل سال ۲۰۲۳ منتشر می شوند و پس از آن سریال به صورت هفتگی پخش خواهد شد.

 

 

نظرات کاربـران

2
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • AmirHS04
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    این فقط منم که فکر میکنم اکثر فیلم های ۲۰۲۳ الکی شدن؟😒

  • Mr.j
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    خلاصه سریال انقد سم بود برگام ریخت.