3
2233
0
1 ماه پیش
فیلم “Bad Boys: Ride or Die” از کمپانی سونی، چهارمین قسمت از سری فیلم‌های پلیسی پسران بد با بازی...

فیلم “Bad Boys: Ride or Die” از کمپانی سونی، چهارمین قسمت از سری فیلم‌های پلیسی پسران بد با بازی ویل اسمیت و مارتین لورنس است که به تازگی در سینماها اکران شد.

 

این فیلم در اکران داخلی ایالات متحده در 3885 سالن سینما اکران شد و به فروش 56 میلیون دلاری دست یافت. همچنین در باکس آفیس بین المللی نیز به فروش 48.6 میلیون دلاری رسید و در مجموع به فروش 104.6 میلیون دلار درست پیدا کرد.

 

این فیلم پس از “Bad Boys” در سال 1995، “Bad Boys II” در سال 2003 و “Bad Boys for Life” در سال 2020 چهارمین فیلم از مجموعه است و اولین فیلم بزرگ ویل اسمیت پس از حمله به کریس راک در مراسم اسکار 2022 میباشد. با این آمار هالیوود باید اینگونه برداشت کند که مردم هیچ ناراحتی از ویل اسمیت ندارند و همچنان دوست دارند هنرنمایی‌های او را در سالن سینما تماشا کنند.

 

البته پسران بد 4 رکورد فروش هفته‌ی اول این مجموعه از فیلم را نشکسته است ( فیلم “Bad Boys for Life” با فروش 62 میلیون دلاری رکورد بزرگترین فروش هفته‌ی اول بیناین مجموعه را دارد).

 

طبق اعلام سایت Comscore با وجود شروع قوی فیلم آمار فروش بلیط آخر هفته نسبت به سال 26 درصد پایین تر از سال 2023 است. ماه می و ژوئن امسال آمار نگران کننده‌ای به جا گذاشته‌اند و بلاک باسترهایی مانند “The Fall Guy” از استدیوی یونیورسال و “Furiosa: A Mad Max Saga” از استدیوی برادران وارنر هم فروش پایین‌تر از انتظاری داشتند. به همین دلیل هالیوود امیدوار است “پسران بد” در ادامه هم مردم را به سینماها بکشاند و در ادامه‌ی ماه ژوئن با اکران فیلم‌هایی نظیر “Inside Out 2” در 14 ژوئن و “A Quiet Place: Day One” در 28 ژوئن، فروش‌های پایین تر از انتظار سال 2024 را به دست فراموشی بسپارند.

 

فیلم دیگر شرکت سونی با عنوان “The Garfield Movie” هم با فروش 10 میلیون دلاری در رده‌ی دوم فروش این هفته قرار گرفته است. پس از سه هفته با فروش 68.6 میلیونی در آمریکای شمالی و 192 میلیونی در باکس آفیس جهانی یک موفقیت تجاری برای این انیمیشن با بودجه‌ی 60 میلیونی محسوب میشود.

 

فیلم “IF” با فروش 8 میلیونی، فیلم “The Watchers” با فروش 7 میلیونی و فیلم “Kingdom of the Planet of the Apes” با 5.4 میلیون در رده‌های بعدی قرار گرفتند.

 

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید