13
3625
0
1 سال پیش
صحبت‌های سیدی سینک درمورد شخصیتـش در فیلم The Whale: فیلم نهنگ (The Whale 2022) یکی از مورد انتظار ترین...

صحبت‌های سیدی سینک درمورد شخصیتـش در فیلم The Whale: فیلم نهنگ (The Whale 2022) یکی از مورد انتظار ترین فیلم های اخیر می باشد که توسط «دارن آرنوفسکی» ساخته شده است که از دیگر آثار او می توان به قوی سیاه (Black Swan 2010) اشاره کرد. این فیلم در این مدت سر و صدای زیادی به پا کرده است که یکی از دلایلـش بازگشت «برندون فریزر» به پرده سینما پس از مدت ها با این فیلم است. اخیراً کارگردان این فیلم و بازیگران فیلم مصاحبه ای با «هالیوود ریپورتر» انجام داده اند و در آن درمورد شخصیت ها صحبت کرده اند.

 

این فیلم داستان «چارلی» با بازی برندون فریزر را روایت می کند، یک مرد ۲۷۰ کیلویی که به دلیل نارسایی قلبی احتمالـش مرگش وجود دارد و در تلاش است تا مطمئن شود که حداقل یک کار را در زندگی اش درست انجام داده است؛ به همین دلیل تصمیم می گیرد دوباره با دخترش «الی» با بازی «سیدی سینک» ارتباط برقرار کند.

 

هنگامی که در این مصاحبه از سیدی سینک سوال پرسیده شد که آیا این شخصیت یک شخصیت مثبت است یا منفی او جواب داد: “نمی دونم، فکر می کنم وقتی داشتیم فیلمبرداری می کردیم، مخصوصاً اون صحنه های اول یه جاهایی به خودم می گفتم یه چیز واقعاً تاریک توی این شخصیت وجود داره، اما فکر می کنم این چیز تاریک در گذر زمان و بخاطر دردی که توی وجودش بوده شکل گرفته. فکر می کنم اون نمی دونه واقعاً کیـه و اعتماد به نفس پائینی داره.”

 

این بازیگر در ادامه درمورد رابطه شخصیتش با پدرش می گوید: “این بی توجه ای به پدرش یه بازیـه که این شخصیت خیلی توش خوب شده که این قضیه رو واسه چارلی تبدیل به یک چالش می کنه اما چیزی که درمورد چارلی وجود داره اینـه که اون می دونه این رفتار ها از کجا نشأت گرفتن. اینطوری نیست که بگم یه چیزیـه که فقط چارلی می‌ بینـه، می خوام بگم اون واقعاً یه چیز خوب توی وجودش داره.”

 

همچنین مدتی پیش تریلر رسمی این فیلم منتشر شده است که می توانید آن را از اینجا با زیرنویس فارسی مشاهده کنید.

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید