12
14700
0
1 سال پیش
تریلر رسمی فیلم The Whale منتشر شد: اخیراً تریلر جدید فیلم به شدت مورد انتظار نهنگ (The Whale) اثر...

تریلر رسمی فیلم The Whale منتشر شد: اخیراً تریلر جدید فیلم به شدت مورد انتظار نهنگ (The Whale) اثر «دارن آرونوفسکی» منتشر شده است، این تریلر به ما کمک می کند که پیش از دیدن فیلم کامل بیشتر با فضای درام فیلم آشنا بشویم، می توانید این تریلر منتشر شده را در انتهای این پست به همراه زیرنویس فارسی چسبیده مشاهده کنید.

 

این فیلم داستان چارلی را روایت می کند، یک معلم ادبیات انگلیسی منزوی ۲۷۰ کیلویی میانسال که تلاش می کند دوباره با دختر هفده ساله اش ارتباط برقرار کند.

 

از بازیگران این فیلم می شود اشاره کرد به: «برندن فریژر» بازیگر فیلم (The Mummy 1999) در نقش «چارلی»؛ «سیدی سینک» بازیگر  فیلم (The Glass Castle 2017) در نقش «الی»؛ «هانگ چائو» بازیگر فیلم (American Woman 2019) در نقش «لیز»؛ «تای سیمپکینز» بازیگر فیلم (The Nice Guys 2016) در نقش «توماس» و «سامانتا مورتون» بازیگر فیلم (Fantastic Beasts and Where to Find Them 2016) در نقش «ماری».

 

فیلم نهنگ اولین نمایش جهانی خودش را در تاریخ ۴ سپتامبر ۲۰۲۲ در ۷۹مین جشنواره بین المللی فیلم ونیز داشت که بعد از به پایان رسیدن فیلم حضار شش دقیقه ایستاده فیلم را تشویق کردند.

 

این فیلم تا این لحظه موفق شده است که در سایت «آی‌ام‌دی‌بی» امتیاز بی نظیر ۸٫۳ از ۱۰ را از مخاطبینـش دریافت کند.

 

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید