14
3647
2
1 سال پیش
تریلر رسمی فصل پنجـم و نهایی سریال The Marvelous Mrs. Maisel منتشر شد: احتمالاً می دانید که کمتر از...

تریلر رسمی فصل پنجـم و نهایی سریال The Marvelous Mrs. Maisel منتشر شد: احتمالاً می دانید که کمتر از یک ماه تا آغاز فصل پنجـم و نهایی سریال زیبای خانم میزل شگفت‌انگیز (The Marvelous Mrs. Maisel) مانده است و به همین دلیل اخیراً تریلر جدیدی از این فصل منتشر شده است که می توانید آن را در انتهای این مطلب مشاهده کنید. با دیجی موویزه همراه باشید.

 

جا دارد اشاره کنیم که مدتی پیش خلاصه داستان رسمی این فصل نیز منتشر شده است که در آن آمده است: در فصل پنجـم و نهایی این سریال، میج بیشتر از همیشه خود را نزدیک به موفقیتی که همیشه آرزویش را داشته است می یابد اما ناگهان متوجه می شود با این حال نیز با موفقیت فاصله زیادی دارد.

 

در این تریلر جدید به صورت کامل با اتفاق هایی که قرار است در این فصل رخ بدهند آشنا می شنویم و می بینیم که مسیر موفقیت برای «میج» آسان نخواهد بود.

 

از جمله بازیگرانی که در این فصل شاهد ایفای نقش آن ها خواهیم بود عبارتند از: «تونی شالهوب»، «الکس بورستین»، «مارین هینکل»، «مایکل زیگن»، «کوین پولاک»، «کارولین آرون»، «رید اسکات» و «جیسون رالف». همچنین اعلام شده است که «کلی بیشاپ» و «میلو ونتیمیگلیا» نیز به نقش های فصل چهار خود باز خواهند گشت.

 

فصل پنجـم و نهایی این سریال برندۀ جایزه امی پخش خودش را در تاریخ ۱۴ آپریل سال ۲۰۲۳ آغاز خواهد کرد.

 

 

نظرات کاربـران

2
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • bahar
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    فصل اولشم به زور دیدم

  • happy
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    وایییییی چقدر ذوقشو کردم بی صبرانه منتظرشمممممممم