9
3643
0
1 سال پیش
کوئنتین تارانتینو رسماً خبر ساخت فیلم جدید و نهایی‌اش را تایید کرد: همانطور که می دانید مدتی پیش اعلام...

کوئنتین تارانتینو رسماً خبر ساخت فیلم جدید و نهایی‌اش را تایید کرد: همانطور که می دانید مدتی پیش اعلام شد که کارگردان بزرگ سینما «کوئنتین تارانتینو» قرار است ۱۰ مین و احتمالاً آخرین فیلمـش را بسازد، و همچنین اعلام شده بود که این فیلم منتقد فیلم (The Movie Critic) نام دارد؛ و حالا این کارگردان چند روز پس از تولد شصت سالگی اش، شخصاً این خبر را رسماً تایید کرده است.

 

همراه با خبر قبلی اعلام شده بود که این فیلم احتمالاً درمورد «پالین کیل» منتقد مطرح سینمای آمریکا می باشد؛ اما تارانتینو این شایعه را رد کرده است.

 

داستان این فیلم در سال ۱۹۷۷ رخ می دهد، دوره زمانی ای که فرق های بزرگی در سینمای آمریکا ایجاد کرد، این سال دقیقاً همان سالی است که فیلم های جنگ ستارگان و برخورد نزدیک از نوع سوم اکران شدند که حالا آن دوره را به نام موج جدید سینمای آمریکا می شناسیم. در آن دوران، کارگردانان نوظهوری مانند مارتین اسکورسیزی، دنیس هاپر، استیون اسپیلبرگ، جرج لوکاس و فرانسیس فورد کاپولا خود را به عنوان بهترین های این حرفه معرفی کردند.

 

و جا دارد اشاره کنیم که تارانتینو مدتی پیش اعلام کرده بود که قصد ساخت سریالی هشت قسمتی را دارد که می توانید خبر کاملـش را از اینجا مطالعه کنید.

 

تا لحظه انتشار این خبر در تاریخ ۱۰ فروردین سال ۱۴۰۲ هیچ اطلاعات دیگری درمورد این فیلم به بیرون درز پیدا نکرده است.

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید