6
3225
1
1 سال پیش
استقبال ۱٫۱ میلیون بیننده از فصل پنج The Crown در روز اول: بر اساس آماری که «اورنایتز» منتشر کرده...

استقبال ۱٫۱ میلیون بیننده از فصل پنج The Crown در روز اول: بر اساس آماری که «اورنایتز» منتشر کرده است، فصل پنجم سریال تاج (The Crown) در روز اول اکرانـش توسط ۱٫۱ میلیون بیننده تماشا شده است. این آمار بر اساس کسانی اعلام شده است که این سریال را از طریق اپلیکیشن نتفلیکس در تلویزیون دیده اند و کسانی که این سریال را از طریق لپ تاپ، تبلت و یا گوشی موبایل دیده اند در این آمار حساب نشده اند.

 

طبق گزارشات ۶۶۶ هزار نفر از این ۱٫۱ میلیون نفر بعد از دیدن قسمت یک بلافاصله قسمت دو را تماشا کرده اند و همینطور ۳۰۰ هزار نفر بعد از قسمت ۲ قسمت ۳ را تماشا کرده اند. تعداد کسانی که پشت سر هم تا قسمت ۴ را دیده اند ۱۴۷ هزار نفر است و ۶۶ هزار نفر تا قسمت را پشت هم تماشا کرده اند.

 

به نظر می رسد که تقریباً ۱۰۰ بیننده در بریتانیا در همان روز منتشر شدن سریال تمام ۱۰ قسمت را پشت سر هم و بدون توقف تماشا کرده اند.

 

این را هم باید در نظر گرفت که این سریال در وسط هفته منتشر شده است و انتظار می رود که آمار بینندگانـش در آخر هفته حتی بیشتر هم بشود. این آمار بالای بیننده قابل پیش بینی بود زیرا چندی پیش از انتشار این سریال اعلام شده بود که به دلیل مرگ ملکه الیزابت دوم این سریال تماشاچیان بیشتری پیدا کرده است.

نظرات کاربـران

1
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • Mm
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    خیلی سریال خوبیه حتما ببینید