1
715
0
1 هفته پیش
شبکه‌ی نتفلیکس اولین تریلر از سریال جنایی “Monsters: The Lyle and Erik Menendez Story” را منتشر کرد.   “The...

شبکه‌ی نتفلیکس اولین تریلر از سریال جنایی “Monsters: The Lyle and Erik Menendez Story” را منتشر کرد.

 

“The Lyle and Erik Menendez Story” دومین فصل سریال آنتولوژی جنایی “Monster” ساخته‌ی رایان مورفی است. فصل اول سریال با نام “Monster: The Jeffrey Dahmer Story” در سال 2022 پخش شد و داستان رعب‌آور قاتل سریالی جفری دامر را تعریف کرد. اوان پیترز نقش دامر را بازی کرده بود.

 

فصل دوم قرار است داستان محکومیت برادران منندز به جرم قتل پدر و مادرشان در سال 1996 را نمایش دهد. نیکلاس الکساندر چاوز و کوپر کوک نقش لایل و اریک منندز را بازی میکنند. خاویر باردم و کلوئی ساوینی نیز نقش خوزه و مری لوئیس منندز را بازی میکنند.

 

نیتن لین در نقش دومنیک دان، آری گرینور در نقش لسلی آبرامسون، لسلی گروسمن در نقش جودالون اسمیت، دالاس رابرتس در نقش دکتر جروم اوزیل، پال ادلستاین در نقش دیوید کان، جیسون باتلر هارنر در نقش کارآگاه لس زولر، انریکه مورسیانو در نقش کارلوس بارالت، مایکل گلدیس در نقش تیم راتن، درو پاول در نقش کارآگاه تام لینهن، چارلی هال در نقش کریگ سینیارلی، گیل اوزری در نقش دکتر ویلیام ویکاری، جیف پری در نقش پیتر هافمن، تسا اوبرجونویس در نقش دکتر لورل اوزیل، تنر استاین در نقش پری برمن، لری کلارک در نقش برایان اندرسن، جید چتی جان در نقش جیمی پیسارسیک و ماریلن فورته در نقش مارتا کانو ایفای نقش خواهند کرد.

 

در دادگاه واقعی، لایل و اریک منندز به قتل پدر و مادرشان برای به دست آوردن ارث خانوادگی متهم شدند. اما دو برادر از اعمالشان دفاع کردند و اظهار داشتند که کارشان از روی ترس و به خاطر سال‌ها سوء استفاده‌ی فیزیکی، احساسی و جنسی بوده است. پس از برگزاری یک دادگاه مجدد، آن‌ها به قتل درجه یک متهم شدند و به حبس ابد بدون عفو مشروط محکوم شدند.

 

 

“The Lyle and Erik Menendez Story” قرار است در تاریخ 19 سپتامبر (29 شهریور) از شبکه‌ی نتقلیکس پخش شود.

در زیر میتوانید تریلر این سریال را با زیرنویس فارسی از دیجی‌موویز تماشا کنید.

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید