4
2421
0
1 سال پیش
تیم بلیک نلسون به بازیگران فیلم Dune: Part Two پیوست: همانطور که می دانید قسمت دوم فیلم تلماسه (Dune...

تیم بلیک نلسون به بازیگران فیلم Dune: Part Two پیوست: همانطور که می دانید قسمت دوم فیلم تلماسه (Dune 2021) به نام تلماسه: بخش دوم (Dune: Part Two) درحال ساخت است و اخیراً «هالیوود ریپوتر» طی خبری اعلام کرده است که «تیم بلیک نلسون» نیز به تیم بازیگران این فیلم اضافه شده است. از جدید ترین بازی تیم بلیک نلسون می توان نام برد از ایفای نقش در قسمت اول سریال قفسه عجایب (Cabinet of Curiosities).

 

همچنان مشخص نیست که این بازیگر در این فیلم چه نقشی خواهد داشت. اما این خبر کمی عجیب است؛ چرا؟ چون دقیقاً چند هفته پیش اعلام شد که فیلمبرداری این فیلم به صورت رسمی به پایان رسیده است که می توانید خبر کاملـش را از اینجا مطالعه کنید.

 

از دیگر بازیگرانی که در این فیلم ایفای نقش می کنند می توان اشاره کرد: «تیموتی شالامی»، «ربکا فرگوسن»، «زندایا»، «فلورنس پیو»، «آستین باتلر» و «کریستوفر واکن».

 

کارگردانی این فیلم نیز همانند قسمت اول بر عهده «دنی ویلنوو» می باشد. قسمت اول این فیلم در سال ۲۰۲۱ منتشر شد و موفق شد در سر تا سر جهان فروشی ۴۰۰ میلیون دلاری را تجربه کند. انتظار می رود که این قسمت نیز بتواند فروش بسیار موفقی داشته باشد.

 

این فیلم قرار است اکران خودش در سینما ها را در تاریخ ۳ نوامبر سال ۲۰۲۳ آغاز کند.

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید