23
7555
0
1 سال پیش
فیلمبرداری بخش دوم فیلم Dune به پایان رسید: بی شک یکی از فیلم هایی که همگی ما چشم انتظارش...

فیلمبرداری بخش دوم فیلم Dune به پایان رسید: بی شک یکی از فیلم هایی که همگی ما چشم انتظارش هستیم بخش دوم فیلم تلماسه (Dune 2021) است که تلماسه: بخش دوم (Dune: Part Two) نام دارد؛ اخیراً یک خبر بسیار خوب برای طرفداران این فیلم منتشر شده است؛ «تیموتی شالامی» بازیگر این فیلم طی پستی در صفحه اینستاگرامـش تایید کرده است که فیلمبرداری این فیلم به پایان رسیده است و فیلم وارد مرحله پس تولید شده است.

 

مسئولیت کارگردانی این فیلم همانند فیلم اول به عهده «دنی ویلنوو» بوده است و تعداد زیادی از بازیگران فیلم اول نیز در این فیلم حضور دارند که از آنان می توان نام برد از: «زندایا»، «ربکا فرگوسن»، «جاش برولین»، «استلان اسکاشگورد»، «خاویر باردم» و «دیو باتیستا».

 

به علاوه بازیگرانی که در بالا نام بردیم، بازیگران جدیدی نیز به این بخش اضافه شده اند که از آنان می توان نام برد از: «کریستوفر واکن»، «فلورنس پیو» و «آستین باتلرر».

 

همانطور که می دانید قسمت اول این فیلم در سال ۲۰۲۱ منتشر شد و توانست فروش خوبی را در سرتاسر جهان داشته باشد، پیش بینی می شود که بخش دوم این فیلم نیز بتواند به موفقیت برسد؛ مخصوصاً به این دلیل که دنی ویلنوو پیش از این وعده داده است که در این قسمت از این فیلم با صحنه های اکشن بیشتری رو به رو خواهیم شد.

 

این فیلم در تاریخ ۳ نوامبر سال ۲۰۲۳ در سینماها به نمایش گذاشته خواهد شد.

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید