12
7290
1
1 سال پیش
فروش قسمت دوم فیلم Avatar در باکس آفیس جهانی از ۸۵۵ میلیون دلار گذشت: از تاریخ ۱۵ دسامبر که...

فروش قسمت دوم فیلم Avatar در باکس آفیس جهانی از ۸۵۵ میلیون دلار گذشت: از تاریخ ۱۵ دسامبر که فیلم جدید «جیمز کامرون» و مورد انتظار ترین فیلم سال ۲۰۲۲ یعنی آواتار: راه آب (Avatar: The Way of Water) اکران خودش را آغاز کرده با موفقیت های زیادی رو به رو شده است. چند روز پیش طی خبری اعلام کردیم که این فیلم در اولین آخر هفتۀ اکرانـش فروشی ۴۳۵ میلیون دلاری را تجربه کرده است و حالا آمار خبر از یک رکورد دیگر می دهند.

 

طبق آمار رسمی‌ ای که توسط «ورایتی» منتشر شده است این فیلم موفق شده است در باکس آفیس جهانی به فروشی ۸۵۵٫۴ میلیون دلاری برسد و انتظار می رود که بتوانید پیش از ورود به سال میلادی ۲۰۲۳ به فروش جهانی ۱ میلیارد دلاری دست پیدا کند.

 

این فیلم در خارج از آمریکا توانسته است ۶۰۱ میلیون دلار فروش داشته باشد، هرچند که این عدد برای هر فیلمی مبلغ قابل توجه ای به حساب می آید اما انتظار می رفت که درمورد این فیلم بیشتر باشد، اما نبوده است؛ اما چرا؟ همانطور که می دانید چین پر جمعیت ترین کشور دنیا می باشد و به همین دلیل معمولاً فیلم ها در این کشور فروش خوبی را ثبت می کند اما این کشور در حال حاضر درحال مبارزه با موج جدیدی از کرونا می باشد و بی شک نمی تواند میزبان خوبی برای این فیلم باشد.

 

جا دارد یادآوری کنیم که قسمت اول این فیلم یعنی آواتار (Avatar 2009) فروشی ۲٫۹ میلیون دلاری داشته است و پر فروش ترین فیلم تاریخ سینما به حساب می آید.

 

این فیلم درحال حاضر در سینماها درحال اکران می باشد و مشخص نیست که دقیقاً در چه تاریخی بر روی اینترنت قرار بگیرد.

نظرات کاربـران

1
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • mehdi68
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    منی که سال ۲۰۰۹ فیلمشو از دستفروشای مترو کرج خریدم و همه این سالها منتظر قسمت دوم هستم.کسی میتونی ادعا کنه عشقه فیلمه یا نه؟