3
2942
2
1 سال پیش
تارانتینو ادعای دزدی بودن داستان Django Unchained را رد کرد: «کوئنتین تارانتینو» ادعای «کانیه وست» مبنی بر اینکه تارانتینو...

تارانتینو ادعای دزدی بودن داستان Django Unchained را رد کرد: «کوئنتین تارانتینو» ادعای «کانیه وست» مبنی بر اینکه تارانتینو و «جیمی فاکس» ایدۀ جنگوی آزاد شده (Django Unchained 2012) را از او گرفتند را رد کرد.

 

کانیه وست رپر آمریکایی چندی پیش گفته بود که ایده ای شبیه به داستان این فیلم را در سال ۲۰۰۵ هنگامی که درحال ایده پردازی برای موزیک ویدئو «Gold Digger» بوده مطرح کرده است،  این موزیک ویدئو در نهایت در سال ۲۰۰۹ پخش شد و جیمی فاکس نیز در این موزیک ویدئو حضور دارد.

 

تارانتینو شب گذشته در برنامۀ «جیمی کیمل لایو» حضور پیدا کرد و در قسمتی از این گفتگو جیمی کیمل از اون پرسید “کانیه وست گفته اون ایدۀ جنگوی آزاد شده رو داده. اون گفته وقتی داشته موزیک ویدئوش رو با جیمی فاکس می ساخته این ایده رو برای شما مطرح کرده و بعد شما ساختیدش؛ این حقیقت داره؟”

 

تارانتینو در جواب گفت: “این حقیقت نداره که ایدۀ جنگو مال کانیه وست بوده و بعدش به من گفته و منم به خودم گفته باشم ایول چه ایده خوبی؛ بیا از ایده اون استفاده کنم و جنگو رو بسازم. نه این حقیقت نداره.”

 

این کارگردان مطرح در ادامۀ حرف هایش گفت: “من ایدۀ جنگو رو قبل از این که حتی با کانیه آشنا بشم داشتم. اون می خواست یه فیلم بزرگ از روی آلبوم «The College Dropout» بسازه و واسه همین می خواست کارگردان های بزرگ رو بیاره که هر کدوم یکی از آهنگ ها رو بسازن و بعدش به عنوان یه فیلم منتشرش کنـه. از اون ویدئو های الکی نبود، فیلم بودن، فیلم های مختلف از ترک های این آلبوم.

 

در پایان حرف هایش گفت: “ما از همین بهونه برای ملاقات کردن با هم استفاده کردیم و کلی هم خوش گذشت. و اون یه ایده برای یکی از ویدئو ها داشت. فکر می کنم ویدئو «Gold Digger» بود که می خواست توش یه برده بشه. و کلـش اینطوری بود که اون توی ویدئو یه برده می شد و می خوند. خیلی باحال بود. واقعاً ایدۀ جالبی بود.”

 

در اینجا جیمی کیمل در بین حرف های تارانتینو گفت: “یه ویدئو برده ای باحال بود، منظورم اینـه…”

 

تارانتینو در جواب گفت: “قرار بود یه چیز طعنه آمیز باشه دیگه. یه کار موسیقیایی بزرگ بود. می خواست خرج زیادی براش بکنه. اما کاش انجامش داده بود. واقعا خوب به نظر می رسید. در واقع این همون چیزیه که اون بهش اشاره کرده.”

 

این رپر اخیراً صحبت های یهودستیزانه ای کرده است که در حال حاضر، در حال رو به رویی با واکنش های شدیدش است.

نظرات کاربـران

2
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • heunle
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    کانیه وست رو ولش کنین ، بنده خدا همه چی میگه

  • Samanir
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    صد در صد حق با تارانتینوه فیلمنامه جانگو درجه یکه