5
2533
0
1 سال پیش
پوستر جدیدی از فیلم Inside با بازی ویلم دفو منتشر شد: فیلم جدید «واسیلیس کاتسوپیس» با بازی «ویلم دفو»...

پوستر جدیدی از فیلم Inside با بازی ویلم دفو منتشر شد: فیلم جدید «واسیلیس کاتسوپیس» با بازی «ویلم دفو» به نام داخل (Inside 2023) قرار است تا مدتی دیگر اکران خودش در سینما ها را آغاز کند و اخیراً پوستر جدید و جذابی از این فیلم منتشر شده است که می توانید آن را در انتهای این مطلب مشاهده کنید. با دیجی موویز همراه باشید.

 

این فیلم داستان نمو را روایت می کند، یک دزد هنری که وقتی یکی از دزدی هایش درست پیش نمی رود در پنت هاوسی در نیویورک به دام می افتد؛ او در این پنت هاوس با آثار هنری ارزش مند زندانی شده است و باید از تمام نبوغ و حیله گری خود استفاده کند تا جان سالم به در ببرد.

 

در این پوستر شخصیت اصلی فیلم را می بینیم که بر زمین نشسته است و با ترس و تعجب، بالا را نگاه می کند و این حس را می دهد که کسی درحال تهدید او می باشد.

 

این فیلم اولین نمایش جهانی خودش را در جشنواره بین المللی فیلم برلین امسال تجربه کرد و فیلم موفق شده است از منتقدین سایت «متاکریتیک» امتیاز ۶۲ از ۱۰۰ را دریافت کند.

 

این فیلم درام و هیجانی قرار است اکران خودش را در تاریخ ۱۷ مارس سال ۲۰۲۳ در سینما ها آغاز کند.

 

فیلم جدید «واسیلیس کاتسوپیس» با بازی «ویلم دفو» قرار است تا مدتی دیگر اکران خودش در سینما ها را آغاز کند و اخیراً پوستر جدید و جذابی از این فیلم منتشر شده است که می توانید آن را در انتهای این مطلب مشاهده کنید. با دیجی موویز همراه باشید. این فیلم داستان نمو را روایت می کند، یک دزد هنری که وقتی یکی از دزدی هایش درست پیش نمی رود در پنت هاوسی در نیویورک به دام می افتد؛ او در این پنت هاوس با آثار هنری ارزش مند زندانی شده است و باید از تمام نبوغ و حیله گری خود استفاده کند تا جان سالم به در ببرد. در این پوستر شخصیت اصلی فیلم را می بینیم که بر زمین نشسته است و با ترس و تعجب، بالا را نگاه می کند و این حس را می دهد که کسی درحال تهدید او می باشد. این فیلم اولین نمایش جهانی خودش را در جشنواره بین المللی فیلم برلین امسال تجربه کرد و فیلم موفق شده است از منتقدین سایت «متاکریتیک» امتیاز 62 از 100 را دریافت کند. این فیلم درام و هیجانی قرار است اکران خودش را در تاریخ 17 مارس سال 2023 در سینما ها آغاز کند.

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید