17
10166
4
9 ماه پیش
امیلیا کلارک، سوپراستارِ سریال معروف بازی تاج و تخت ( Game of Thrones ) اخیرا در مصاحبه‌ای اعتراض خود...

امیلیا کلارک، سوپراستارِ سریال معروف بازی تاج و تخت ( Game of Thrones ) اخیرا در مصاحبه‌ای اعتراض خود را علیه کسانی که بازیگری در مقابل پرده‌ی کروماکی یا همان پرده‌ی سبز را مسخره کرده‌اند نشان داده است. در ادامه برای خواندن این خبر با دیجی موویز همراه باشید.

 

امیلیا به روزنامه لس آنجلس تایمز گفته است: « من شدیدا با کسانی که می‌گویند بازی به همراه پرده‌ی سبز، یه بازیگری حرفه‌ای و واقعی نیست مخالفم». خود این ستاره در سریال بازی تاج و تخت، فیلم جنگ ستارگان، فیلم نابودگر و همینطور سریال جدید دنیای مارول به اسم  Secret Invasion با استفاده از تکنیک پرده‌ی سبز یا همان کروماکی توانست حسابی بدرخشد.  او گفته است: «بازی کردن با این تکنیک به هیچ وجه ننگ نیست. خیلی از بازیگران بزرگ دنیا از این کار استفاده می‌کنند، مثل ساموئل ال جکسون و اولیویا کولمن. اگر استفاده از پرده‌ی کروماکی ایراد داشت آنها هم قبول نمی‌کردند از این تکنیک در فیلم‌های خود استفاده کنند». این دو بازیگر که امیلیا در مصاحبه‌ی خود از آنها یاد کرده است، همبازی اون در سریال جدیدش به نام Secret Invasion هستند.

 

در سال ۲۰۲۱ آنتونی هاپکینز در مصاحبه‌ای از تکنیک پرده‌ی سبز خاطره‌ای تعریف کرد و گفت :« زمانی که در فیلم ثور بازی می‌کردم، کارگردان این فیلم یعنی کنت برانا زره‌ای تن من کرد. و با کلی ریش من را گریم کردند، روی یک تخت نشاندند و خواستند هی فریاد بزنم. و تمام اینها را جلوی پرده‌ی سبز انجام دادیم با اینکه خیلی بیخود بود و نیازی به اینکار نبود.»

 

آنجلا باست یکی دیگر از اعضای MCU در نقش ملکه راموندا در  فیلم (پلنگ سیاه) و همچنین (پلنگ سیاه: واکاندا برای همیشه)  در مصاحبه‌ی خود در سال ۲۰۲۲ گفته است تجربه‌ی او در مقابل تکنیک پرده‌ی سبز بسیار با هاپکینز متفاوت است. او گفت: «در پشت صحنه‌ی قسمتِ اتاق پادشاهی، کف اتاق رو با شن رس قرمز پر کرده بودند و درهای بزرگی برای ورود به این اتاق ساخته بودند. درسته که مخاطبین واکاندا رو از نزدیک ندیدن اما ما به طور کاملا واقعی دنیای واکاندا را آنجا داشتیم. توجه به جزئیات در زمان اجرای تکنیک پرده‌ی سبز بسیار عالی بود. برای همین من تجربه‌ی خیلی بهتری از هاپکینز داشتم و متاسفم که او همچین خاطره‌ی بدی دارد.»

 

تکنیک کروماکی یا همان پرده‌ی سبز، روشی در ساخت فیلم است که از طریق یک پرده‌ی سبز رنگ می‌توانند با استفاده از جلوه‌های ویژه  و ادیت‌های کامپیوتری، صحنه‌های فوق‌العاده‌ای را خلق کنند.

 

نظرات کاربـران

4
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • mohammadhanim20
    گزارش اسپویل
    (9 ماه پیش)

    ببينيد كلا هركاري سخته وقتي ما مثلا ميبينيم يه نفر كارشو خيلي راحت انجام ميده به معناي راحت بودن اونكار نيست ما شكستهاي پي در پي و سختيهاشو نديديم فقط اون قسمت موفقيت رو ديديم كه ۱ده هزارم درصد كار بوده مثل هركاري از رانندگي ماشين سنگين بگير كه ميگيم خيلي راحت ميشينن يه جا حالشو ميبرن تا يك پزشكي كه از شچم ما فقط مينويسه و يه جا ميشينه تا يه بزيگري كه از نظر ما ادا در مياره اين چيزي كه ما ميبينيم نتيجه ي سالها سختي هستش . خيلي خوبه كه ياد بگيريم از ديد خودمون وقتي در چيزي تخصص نداريم نظر نديم راجع به اين موضوع پرده سبز وقتي اكثر بازيگران بزرگ قبولش دارن پس حتما چيز بدي نيست با وجود اينكه تعداد كمتري بازيگر ازش خوششون نياد . هميشه بايد نظر به اكثريت متخصصها باشه در هركاري. اين روش بي نقص نيست اما كم نقص ترينه

  • AlirezaDbz
    گزارش اسپویل
    (9 ماه پیش)

    اتفاقا بازی جلوی پرده سبز به مراتب سخخخخت تر و پیچیده تر از تو لوکیشن واقعیه…چون حس گرفتن تو یک جای مصنوعی و تصویر لوکیشن واقعی در خیال خیلی سخت تره!

    • به من میگن هیچکس
      گزارش اسپویل
      (8 ماه پیش)

      خب وقتی لوکیشن واقعی نیست نتیجه کیفیت افتضاح بازی کردن بازیگرا میشه.مارلون براندو هم بیاد رو پرده سبز بازی کنه نمیتونه نقششو قشنگ در بیاره چه برسه به بازیگرنما های غیرواقعی حال حاضر.

  • Navashi
    گزارش اسپویل
    (9 ماه پیش)

    چهوحالب بود