7
3853
0
1 سال پیش
آنجلیکا هیوستون در اولین اسپین آف جان ویک ایفای نقش خواهد کرد: احتمالاً خبر دارید که اولین اسپین آف...

آنجلیکا هیوستون در اولین اسپین آف جان ویک ایفای نقش خواهد کرد: احتمالاً خبر دارید که اولین اسپین آف دنیای سینمایی جان ویک به نام بالرین (Ballerina) در حال حاضر در دست ساخت است و امشب «هالیوود ریپورتر» طی خبری اعلام کرده است «آنجلیکا هیوستون» که در فیلم جان ویک: بخش ۳ – پارابلوم (John Wick Chapter 3 Parabellum 2019) هم ایفای نقش کرده بود در این فیلم بازی خواهد کرد.

 

این بازیگر در قسمت سوم این مجموعه فیلم نقش «مدیر» را بازی کرده بود، رئیس سازمان جنایی «روسکا روما»، سازمانی که هم قاتلین و هم بالرین ها را آموزش می دهد.

 

«آنا در آرماس» نقش اصلی فیلم بالرین را بازی خواهد کرد و همچنین اخیراً اعلام شده است که «ایان مک‌شین» و «کیانو ریوز» هم در این فیلم نقش هایی دارند که تا این لحظه اطلاعاتی درمورد نقش هایشان به بیرون درز پیدا نکرده است.

 

کارگردانی این فیلم به عهده «لن وایزمن» کارگردان فیلم یادآوری کامل (Total Recall 2012) می باشد و نگارش فیلمنامۀ فیلم نیز به عهده «شی هتن» بوده است.

 

فیلم بالرین داستان یک دختر قاتل جوان را روایت می کند که به دنبال انتقام گرفتن از اشخاصی است که خانوادۀ او را به قتل رسانده اند. این فیلم درحال حاضر در مرحله تولید می باشد

 

جا دارد اعلام کنیم که چهارمین قسمت از مجموعه فیلم های جان ویک به نام جان ویک: بخش چهار (John Wick: Chapter 4) در تاریخ ۲۴ مارس ۲۰۲۳ در سینما ها اکران خواهد شد.

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید