25
14636
3
1 سال پیش
تصاویر جدید فیلم John Wick: Chapter 4 منتشر شدند: در سال های گذشته یکی از مجموعه فیلم هایی که...

تصاویر جدید فیلم John Wick: Chapter 4 منتشر شدند: در سال های گذشته یکی از مجموعه فیلم هایی که همه ما دائم در انتظار انتشار قسمت های جدیدش بوده ایم، مجموعه فیلم های جان ویک بوده اند. همانطور که می دانید قسمت چهارم جان ویک با نام جان ویک: بخش چهار (John Wick: Chapter 4) ساخته شده است و قرار است تا مدتی دیگر در سینما ها اکران شود. اخیراً مجموعه تصاویر جدیدی از این فیلم منتشر شده است که می توانید آن ها را در انتهای این پست مشاهده کنید.

 

در این قسمت جان ویک بلاخره راهی برای شکست گروه عالی رتبه پیدا می کند؛ اما پیش از این که بتواند آزادی خودش را به دست بیاورد باید با دشمن جدیدی رو به رو شود که سر تا سر دنیا متحدین قدرتمندی دارند و همچنین نیرویی که دوستان قدیمی را تبدیل به دشمن می کند.

 

در این قسمت که ادامه ای بر قسمت سوم این مجموعه یعنی جان ویک: بخش ۳ – پارابلوم (John Wick Chapter 3 Parabellum 2019) می باشد بازیگرانی از فیلم قبل نیز حضور دارند که عبارتند از «لنس ردیک» و «ایان مک‌شین».

 

این قسمت، آخرین قسمت از این مجموعه فیلم نخواهد بود و سازندگان این مجموعه فیلم درحال برنامه ریزی برای ساخت قسمت ۵ می باشند. همچنین جا دارد یادآوری کنیم که اولین اسپین آف دنیای جان ویک درحال حاضر در حال تولید است که برای اطلاعات بیشتر می توانید این مطلب را مطالعه کنید.

 

جان ویک بخش چهار در تاریخ ۲۴ مارس سال ۲۰۲۳ اکران خودش را در سینما ها آغاز خواهد کرد

 

 

نظرات کاربـران

3
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • HS4516
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    سلام کی فیلمش میاد الان ۴,روز از اکران گذشته هنوز نیومده؟

  • saeed-akira
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    قسمت اولش عالیه بود…بعدش خراب کردن…

  • GHOST
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    جان ویک همیشه عالی بوده ولی طبق عکسا ای کاش فیلمو با مبارزه تیرکمون خراب نکنن دیگه این کارا خیلی مضحک شده