7
5145
0
1 سال پیش
فروش ۱۰۲ میلیون دلاری قسمت دوم فیلم Shazam در دومین آخر هفته و ادامه شکستـش: امروز فیلم شزم! خشم...

فروش ۱۰۲ میلیون دلاری قسمت دوم فیلم Shazam در دومین آخر هفته و ادامه شکستـش: امروز فیلم شزم! خشم خدایان (Shazam! Fury of the Gods 2023) که ادامه ای بر فیلم (Shazam 2019) می باشد دومین آخر هفته اکران خودش را پشت سر گذاشت و این فیلم در طول این مدت توانسته است در باکس آفیس جهانی فروشی ۱۰۲٫۴  میلیون دلاری داشته باشد، اما آیا این رقم برای این فیلم یک موفقیت به حساب می آید یا شکست؟ با دیجی موویز همراه باشید.

 

در قسمت دوم این فیلم که داستان چند سال بعد فیلم اول را روایت می کند خواهیم دید که خانواده بیلی با یکدیگر همکاری می کنند تا جلوی نابود شدن دنیا توسط «دختران اطلس» را بگیرند؛ آن ها برای این کار باید برای صلح با خدایان سفر کنند.

 

این فیلم تا به این لحظه در باکس آفیس داخلی فروشی ۵۶٫۱ میلیون دلاری و در باکس آفیس خارجی فروشی ۴۶٫۳ میلیون دلاری داشته است که هر دوی این اعداد برای این فیلم بسیار بد هستند، علی الخصوص اگر آن ها را با قسمت اول مقایسه کنیم؛ قسمت اول این مجموعه توانست تنها در اولین هفته اکرانـش فروشی ۱۰۲ دلاری داشته باشد.

 

شزم! خشم خدایان با بودجه ای ۱۱۰ تا ۱۲۵ میلیون دلاری ساخته شده است و به سختی در تلاش است تا بتواند سرمایه اولیه خود را بازگرداند؛ با وجود این اخبار، به نظرتان می توان به ساخته شدن قسمت سوم این فیلم امیدی داشت؟

 

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید