38
7174
17
1 سال پیش
جاستین رویلند، سازنده ریک و مورتی، از اتهاماتـش تبرئه شد: همانطور که می دانید «جاستین رویلند» سازنده خلاق سریال...

جاستین رویلند، سازنده ریک و مورتی، از اتهاماتـش تبرئه شد: همانطور که می دانید «جاستین رویلند» سازنده خلاق سریال ریک و مورتی (Rick and Morty) مدتی پیش با اتهام خشونت خانگی رو به رو شد و پس از آن تمام پروژه هایش از جمله ریک و مورتی و مخالفان خورشیدی (Solar Opposites) را از دست دادن که در آن زمان این اخبار را پوشـش دادیم که می توانید آن ها را از اینجا و اینجا مطالعه کنید؛ و حالا طی جدیدترین اخبار، اعلام شده است که این سازنده از تمام اتهاماتـش تبرئه شده است.

 

این شکایات توسط زنی ناشناس ثبت شده بودند که ادعا می کرد با رویلند قرار عاشقانه می گذاشته است و رویلند او را در خانه حبس می کرده است.

 

ساعتی پیش سخنگوی دفتر دادستانی ناحیه شهرستان اورنج در کالیفرنیا بیانیه ای منتشر کرد و در این بیانیه اعلام کرد که به دلیل نبودن مدارک کافی این سازنده از تمام اتهاماتـش تبرئه شده است و این پرونده را مختومه اعلام کرد.

 

شخص رویلند نیز در بیانیه ای گفته است: من همیشه می دونستم که ادعاهای این پرونده دروغین هستیند و شک نداشتم که این روز از راه می رسه. من بخاطر مختومه شدن این پرونده خیلی ممنونـم اما در عین حال بخاطر دروغ هایی که طی این پروسه گفته شد توی شوک هستم. بیشتر از همه این من رو ناامید کرد که خیلی از مردم بدون این که چیزی درمورد واقعیت بدونن این چیزا رو باور کردن اونـم بخاطر حرف های یه دوست دختر سابق که می خواست مراحل قانونی رو دور بزنه و من رو خراب کنـه.

 

رویلند در ادامه صحبت هایش گفته است: این که شاید تا حدی موفق به این کار هم شده باشه شرم آوره. در هر صورت این پرونده تموم شد و من مصمم هستم که پیش برم و تمرکزم رو روی پروژه هام بزارم و اسمـم رو برگردونم.”

 

تا این لحظه انتشار این خبر در تاریخ ۳ فروردین سال ۱۴۰۲ مشخص نیست که رویلند به پروژه های ریک و مورتی و مخالفان خورشیدی باز خواهد گشت یا خیر.

نظرات کاربـران

17
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • Dianasad
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    ایول