10
8135
4
1 سال پیش
اولین تصاویر سریال‌های HBO در سال ۲۰۲۳ منتشر شدند: سال ۲۰۲۲ سال پر فراز و نشیبی برای سریال های...

اولین تصاویر سریال‌های HBO در سال ۲۰۲۳ منتشر شدند: سال ۲۰۲۲ سال پر فراز و نشیبی برای سریال های تلویزیونی بود؛ سریال های زیادی در این سال کنسل و سریال های زیادی تمدید شدند. همچنین در این سال چندین سریال مورد انتظار پخش خود را آغاز کردند؛ برای مثال سریال خاندان اژدها (House of the Dragon) محصول اچ‌بی‌او. اچ‌بی‌او همیشه سریال های مورد انتظاری را لیست کاری خود داشته و دارد.

 

اخیراً این شبکه کلیپی سه دقیقه را منتشر کرده که در آن تصاویر کوتاهی از سریال های این شبکه که قرار است در سال ۲۰۲۳ پخش شوند نشان داده می شوند. می توانید این کلیپ را در انتهای این پست مشاهده کنید.

 

یکی از مورد انتظار ترین سریال های این شبکه که قرار است در سال ۲۰۲۳ پخش خودش را آغاز کند سریال آخرین بازمانده از ما (The Last of Us) می باشد که اقتباسی است از بازی ای به همین نام؛ اولین تصویری که در این کلیپ می بینیم تصویری از این سریال می باشد؛ همچنین می توانید تریلر منتشر شده از این سریال را از اینجا مشاهده کنید.

 

در این کلیپ تصاویر سریال های زیادی را می بینیم که از برخی از آن ها می توان اشاره کرد به سریال پری میسون (Perry Masonعصر طلایی (The Gilded Ageکاراگاه حقیقی (True Detective) و کلی سریال دیگر، پیشنهاد می کنیم به هیچ عنوان این کلیپ را از دست ندهید.

 

نظرات کاربـران

4
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • geri68
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    به به چه سریال هایی مخصوصا the last که باهاش زندگی کردم. بگم بالای ۴۰ باز این بازی رو تموم کردم کم گفتم اینقدر دوسش دارم لامصبو.. امیدوارم سریالش بترکونه… true detective هم که سورپرایز خوبی بود خبر نداشتم فصل جدیدش هم قراره بیاد.. جودی فاستر عزیز هم که هست چه شود.

  • passenger0421
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    😍🤩👏💙درام – هیجان انگیز – کمدی – جنایی و… پر از جذابیت و صد البته انتظار برای سریال باز ها 🌟

  • reza123qaderi
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    Hbo بینظیره لست اف ک بنظرم بی‌نظیر از آب در میاد ….این سریالایی ک تو این کلیپ بودن من حداقل منتظر ۵ تاشون هستم

  • Abolfazl198118
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    چقدر زیاددددد