22
7361
27
1 سال پیش
ادالت سویم همکاری‌اش با سازندۀ ریک و مورتی را قطع کرد: کمپانی «برادران وارنر دیسکاوری» رسماً به تمام فعالیت...

ادالت سویم همکاری‌اش با سازندۀ ریک و مورتی را قطع کرد: کمپانی «برادران وارنر دیسکاوری» رسماً به تمام فعالیت هایـش با «جاستین رویلند» که یکی از سازندگان سریال انیمیشنی ریک و مورتی (Rick and Morty) است، پایان داد؛ این تصمیم در پی اتهامات خشونت خانگی ای که بر علیه این سازنده وارد شده اند گرفته شده است.

 

اخیراً یکی از سخنگو های شبکه «ادالت سویم» به صورت رسمی اعلام کرده است که: “ادالت سویم به مشارکتـش با جاستین رویلند پایان داده است.” از آنجایی که رویلند یکی از مغز های متفکر یکی از محبوب ترین انیمیشن های سریالی این شبکه یعنی ریک و مورتی است حتماً برایتان سوال پیش می آید که آینده این سریال چه خواهد شد که در ادامه به این سوال پاسخ خواهیم داد.

 

خبر خوب این است که این سریال ادامه پیدا خواهد کرد، همانطور که احتمالاً می دانید جاستین رویلند و «دان هارمون» به صورت مشترک سازندگان این سریال بودند و از این پس هارمون به تنهایی ادامه این سریال را خواهد ساخت و جا دارد اشاره کنیم که این شبکه سفارش ساخت ۷۰ قسمت دیگر از این سریال را داده است.

 

رویلند به علاوه سازندگی، صداپیشگی دو شخصیت اصلی ریک و مورتی را نیز انجام می داد که متاسفانه در ادامه هنرمندان دیگری جایگزین او خواهند شد.

 

اما احتمال ادامه پیدا کردن همکاری این سازنده خلاق با این شبکه در آینده وجود دارد چرا که رویلند هنوز متهم شناخته نشده است و ممکن از است در پی دادگاه هایی که در پیش دارد تبرئه شود.

نظرات کاربـران

27
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • behzad
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    اگه کاملن اثبات نشده و طرف محکوم نشده چرا این حجم از تحریم و قطع همکاری رقم خورده,؟! توو سینما خیلی دیده میشه,اگه فوتبالی هم باشین میبینین که سر یه اتهام و دادگاه کل اسپانسرا,باشگاه,ایجنتا با اوون متهم قطع همکاری میکنن و اگه بعدن ثابت هم نشه, طرف کریرش نابود میشه. . هعپ

  • sara
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    ناراحت کنندس ولی اگه واقعا اینکارو کرده حقشه

  • PopSmoke
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    پایان این سریال :((

  • darbedarab
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    چه بد. البته این سریال تو فصل قبلش به شدت افت پیدا کرده بود

  • Arsam87
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    توف به این زندگی من دیگه نگاه نمیکنم