7
3019
2
1 سال پیش
هولو نیز به همکاری‌هایش با جاستین رویلند پایان داد: روز گذشته طی خبری اعلام کردیم که شبکه «ادالت سویم»...

هولو نیز به همکاری‌هایش با جاستین رویلند پایان داد: روز گذشته طی خبری اعلام کردیم که شبکه «ادالت سویم» تمام همکاری هایش را با «جاستین رویلند» قطع کرده است و از این به بعد سریال ریک و مورتی (Rick and Morty) بدون حضور او به کارش ادامه خواهد داد؛ دلیل این اتفاق اتهامات خشونت خانگی‌ای هستند که به این سازنده وارد شده اند. حالا امروز خبر جدیدی منتشر شده است که زیاد غیر منتظره نبود.

 

امروز شبکه «هولو» نیز اعلام کرده است که به مشارکتـش با رویلند پایان داده است. رویلند یکی از سازندگان یکی از پر طرفدار ترین سریال های انیمیشنی این شبکه یعنی مخالفان خورشیدی (Solar Opposites) بود و همچنین به عنوان صداپیشه در سریال کوآلا من (Koala Man) فعالیت می کرد. جاستین رویلند به علاوه سازندگی سریال مخالفان خورشیدی، صداپیشگی شخصیت «کوروو» را نیز انجام می داد.

 

به علاوه رویلند یکی دیگر از سازندگان سریال مخالفان خورشیدی «مایک مک‌ماهان» است که از این به بعد به صورت تکی ساخت این سریال را ادامه خواهد داد و احتمالاً اشخاص دیگری به جای رویلند صداپشگی شخصیت کوروو را انجام می دهد.

 

درحال حاضر به این سازنده اتهامات آسیب بدنی و حبس غیرقانونی وارد شده اند و رویلند ممکن است بخاطر این جرایم به مدت هفت سال به زندان بیوفتد.

 

طبق گزارشی که «ان‌بی‌سی‌» منتشر کرده است در می سال ۲۰۲۰ زنی که با رویلند قرار عاشقانه می گذاشته است این شکایات را بر علیه او ثبت کرده است، این شکایت تا تاریخ ۱۲ ژانویه سال ۲۰۲۳ از چشم عموم پنهان ماندند.

 

رویلند در سال ۲۰۲۰ خود را نسبت به اتهامات وارده بی گناه اعلام کرد و درحال حاضر منتظر جلسه بعدی دادگاه خود است که قرار است در تاریخ ۲۷ آوریل برگزار شود.

نظرات کاربـران

2
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • Billy butcher
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    هعی

  • PopSmoke
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    این سریالم که پایانش رسید :/