52
32332
0
1 سال پیش
سریال Wednesday پربیننده ترین سریال نتفلیکس شد: سریال ونزدی (Wednesday) که سریالی است از «تیم برتون» و محصولی از...

سریال Wednesday پربیننده ترین سریال نتفلیکس شد: سریال ونزدی (Wednesday) که سریالی است از «تیم برتون» و محصولی از نتفلیکس، تمام رکورد ها را شکست. این سریال با بازی «جنا اورتگا» در نقش «ونزدی آدامز» در رتبه اول لیست ۱۰ سریال برتر نتفلیکس قرار گرفت، این سریال موفق شده است که در هفته اول انتشار ۳۴۱٫۲ میلیون ساعت از طریق پلتفرم نتفلیکس تماشا بشود.

 

همیشه برای نتفلیکس اهمیت داشته که بداند سریال هایـش در هفته اول انتشارشان چه تعداد ساعتی تماشا می شوند و همیشه این اطلاعات را منتشر می کند و بر اساس همین اطلاعات منتشر شده این سریال درحال حاضر رکورد دار پر بیننده ترین سریال انگلیسی زبان در هفته اول انتشارش می باشد. پیش از این فصل چهارم سریال اتفاقات عجیب (Stranger Things) با ۳۳۵٫۰۱ ساعت تماشا این رکورد را در دست داشت. همچنین سریال محبوب دامر – هیولا: داستان جفری دامر (Monster: The Jeffrey Dahmer Story) نیز در هفته اول انتشار ۲۹۹٫۸۴۰ ساعت تماشا شده بود اما نتوانسته بود رکورد اتفاقات عجیب را بشکند.

 

در رتبه دوم این جدول سریال ۱۸۹۹ (۱۸۹۹) قرار دارد که سریال جدید سازندگان سریال دارک (Dark) می باشد. این سریال هم توانسته در اولین هفتۀ انتشارش به مقدار ۷۹٫۲۷ ساعت تماشا بشود. این سریال فضایی رازآلود و تاریک دارد که پیشنهاد می کنیم به هیچ عنوان آن را از دست ندهید.

 

ولی اما رتبه سوم، در جایگاه سوم این لیست فصل پنجم سریال تاج (The Crown) قرار دارد؛ این سریال، سریالی است درمورد خانواده سلطنتی بریتانیا و داستان های آن ها را روایت می کند؛ از پیش هم انتظار می رفت که این فصل سریال به دلیل مرگ ملکه انگلیس ببینده های زیادی را به خودش جذب کند که همین اتفاق هم افتاد، این سریال در اولین هفته انتشارش ۴۲٫۳۶ میلیون ساعت تماشا شد اما با این حال اختلاف زیادی با دو سریال ونزدی و ۱۸۹۹ دارد.

 

در تصویر پایین می توانید مابقی سریال هایی که موفق شدند به این لیست راه پیدا کنند را ببینید:

 

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید