118
41389
28
1 سال پیش
اولین تریلر رسمی قسمت دوم فیلم Dune منتشر شد: بی شک یکی از فیلم هایی که تمام دوست داران...

اولین تریلر رسمی قسمت دوم فیلم Dune منتشر شد: بی شک یکی از فیلم هایی که تمام دوست داران سینما در حال حاضر انتظارش را می کشند، قسمت دوم فیلم تلماسه (Dune 2021) با نام تلماسه: بخش دو (Dune: Part Two 2023) می باشد که قرار است تا مدتی دیگر اکران خودش را آغاز کند و اخیراً اولین تریلر رسمی این فیلم منتشر شده است که می توانید آن را در انتهای این مطلب با زیرنویس فارسی اختصاصی تماشا کنید. با دیجی موویز همراه باشید.

 

در خلاصه داستان این قسمت آمده است:در یک سیاره بیابانی که کرم هایی بزرگ دارد که از چیزی به نام «اسپایس» مراقبت می کنند، پسری تبدیل به ناجی بادیه‌نشینان می شود. اسپایس افراد را به مسافرین، عارفین تبدیل می کند و باعث روانی شدن آن ها می شود. این ناجی باید چه بهایی را برای تبدیل شدن به فرمانروای جدید جهان، پرداخت کند؟

 

همچنین جا دارد اشاره کنیم که مدتی پیش پوسترهای شخصیت های این فیلم نیز منتشر شدند که می توانید آن ها را از اینجا مشاهده کنید.

 

از مجموعه بازیگرانی که در این فیلم ایفای نقش کرده اند می توان اشاره کرد به: «تیموتی شالامی»، «ربکا فرگوسن»، «جاش برولین»، «استلان اسکاشگورد»، «دیو باتیستا»، «استیون مک‌کینلی هندرسون»، «زندایا»، «شارلوت رمپلینگ»، «خاویر باردم»، «فلورنس پیو»، «آستین باتلر»، «کریستوفر واکن»، «لئا سیدو» و «سهیلا یعقوب».

 

این فیلم در تاریخ ۲۰ اکتبر سال ۲۰۲۳ اکران خودش را در سینما ها آغاز خواهد کرد.

 

 

نظرات کاربـران

28
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • Maroone
    گزارش اسپویل
    (11 ماه پیش)

    من که به شدت منتظرم منتشر بشه قسمت اولش که خیلی خوب بود فیلم سینماییش که دیوید لینچ سال ۱۹۸۴ ساخته بود رو دیدم و از نظرم اون زیاد خوب نبود بخصوص اینکه چون خلاصه شده بود و همه چی سریع پیش میرفت سریالی که از کتابش ساختن رو هم دیدم ولی این یکی واقعا از همه اقتباس های قبلیش بهتر بود بخصوص انتخاب بازیگرها خیلی خوب بود

  • mostafa2104
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    دوستان این فیلمرو حضرت لینچ فک کنم سال ۱۹۸۴ ساختن. من خودم بسیار مشتاق و منتظر پارت ۲ هستم . ولی اگه کسی می خواد از کل داستان سر در بیاره می تونه اون فیلم سال ۱۹۸۴ رو ببینه

  • Sh_bora_
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    آذر میاد؟؟؟؟؟؟؟ نه نه نههههههه شوخیه بابا هالیوود چرا اینجوری میکنه با ما:(((((

  • aref79
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    منی ک همه چیش یادمه و واقعا مشتاق پارت دومم کی میتونه تا آذر صبر کنه…

  • Rezak.1379
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    یا خدا تا پنج ماه دیگه کی طاقت میاره 😥

  • Faridlio
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    فیلم قشنگی بود قسمت اول ولی اصلا بیاد موندنی نبود منم مثل اکثریت قسمت اول رو یادم نمونده و این بنظرم برای همچین فیلمی بااین سروصدا یه نقطه ضعف هستش بازهم بنظرم فیلم های فانتزی حماسی باید مثل ارباب حلقه ها بیاموندنی باشن!

    • sAmA_nj
      گزارش اسپویل
      (1 سال پیش)

      دقیقا همین الان داشتم میگفتم که هر وقت منتشر شد باید قسمت اولو باز ببینم

  • Feloraown
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    Aliiiie

  • ArMiN
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    چقد منتظر قسمت دوم بودم خوشحالم که داره میاد،امیدوارم مثه قسمت اولش خفن باشه

    • shazoldman
      گزارش اسپویل
      (11 ماه پیش)

      مطمئن باش که خیلی خیلی خفن تر از قسمت قبله درحدی که خود کارگردان گفته بود که قسمت اول فقط یه مقدمه اس و در حد دست گرمی عه

  • Pendar44
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    زیادی طولش دادن .درکل فیلمه عالی هست