4
3588
0
1 سال پیش
چند شب پیش مراسم اهدای جوایز امی برگزار شد و «جیمی کیمل» کمدین معروف میزبانی ۷۴مین مراسم این جشنواره...

چند شب پیش مراسم اهدای جوایز امی برگزار شد و «جیمی کیمل» کمدین معروف میزبانی ۷۴مین مراسم این جشنواره را بر عهده داشت. در مراسم وقتی نوبت به جایزه بهترین فیلمنامه برای سریال کمدی رسید کیمل روی استیج دراز کشیده بود و خودش را به بیهوشی زده بود و حتی موقعی که «کوینتا برانسون» برای سریال دبستان ابوت (Abbott Elementary) موفق به دریافت این جایزه شد با وجود درخواست برانسون از جایش بلند نشد و در تمام طول سخنرانی این نویسنده بر روی استیج زیر پای او خوابیده بود؛ این عمل او به شدت مورد انتقاد قرار گرفت و افراد در دنیای مجازی اعتقاد دارند که کیمل شب برانسون را خراب کرده و همچنین به او بی احترامی کرده است.

 

کینتو برانسون شب گذشته مهمان برنامه جیمی کیمل بود و کیمل در این برنامه رسماً از برانسون بابت اتفاقی که پیش آمده عذر خواهی کرد. او این عمل خودش را یک “شوخی بی مزه ” خطاب کرد و گفت: “متاسفم که این کار رو انجام دادم، واقعاً متاسفم. اصلاً دلـم نمی خواست که ناراحتت کنم چون من واقعاً برات ارزش قائل هستم و فکر می کنم خودت بدونی… امیدوارم که بدونی.”

 

برانسون در جواب به مهربانی عذر خواهی کیمل را پذیرفت و گفت: “تو لطف داری که این رو میگی” و در ادامه حرف هایش گفت آنقدر بخاطر بردن اولین جایزۀ امی اش غرق لذت بوده است که اتفاقات اطرافـش برایش اهمیتی نداشته اند.

 

برانسون در همان شب بعد از دریافت جایزه اش و اتمام مراسم به خبرنگاران گفته بود که این عمل کیمل زیاد او را اذیت نکرده است و کیمل یکی از اولین حامیان سریال او بوده است و در ادامه به شوخی گفت که چند شب دیگر مهمان برنامه او خواهد بود و ممکن است به صورتش مشت بزند.

 

می توانید لیست کامل برندگان ۷۴مین دور اهدای جوایز جشنواره امی را از اینجا مطالعه کنید.

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید