4
3342
1
1 سال پیش
«بیلی ایکنر» نویسندۀ فیلم کمدی و عاشقانه (Bros) درمورد فروش ناچیز فیلمـش در روز های اول اکرانش صحبت کرده...

«بیلی ایکنر» نویسندۀ فیلم کمدی و عاشقانه (Bros) درمورد فروش ناچیز فیلمـش در روز های اول اکرانش صحبت کرده است و در این مورد گفته است: “افراد دگر جنس گرا به ویژه در بخش های خاصی از کشور از دیدن این فیلم امتناع کرده اند.”

 

بیلی ایکنر علاوه بر نویسندگی، در این فیلم ایفای نقش کرده و همچنین تهیه کنندگی را بر عهده داشته است؛ او در توییتر رسمی خودش نوشته است به فیلمـش افتخار می کند و همچنین درمورد تماشای مخفیانۀ فیلمش در میان مردم نوشته است: “دیشب توی لس آنجلس یواشکی وارد یکی از سینما هایی که درحال اکران فیلم هست و تمام بلیط هاش فروش رفته بود شدم. تماشاگران فیلم از اول تا آخر قهقه می زدند در پایان سالن از شدت تشویق ها منفجر شد و بعضی ها وقتی داشتن از سالن خارج می شدند داشتن اشک هاشون رو پاک می کردن. واقعاً جادویی بود. و واقعاً به این فیلم افتخار می کنم.”

 

اینکر همچنین ادامه داد: “متاسفانه این دنیایی هست که توش زندگی می کنیم، با وجود نقد های درخشان و نمرات منتقدین فوق العاده ای که این فیلم دریافت کرده باز هم افراد دگر جنس گرا به ویژه در بخش های خاصی از کشور از دیدن این فیلم امتناع می کنند. این ناامید کننده اما خب چه میشه کرد.”

 

این فیلم اولین فیلم با موضوع همجنسگرایی است که توسط یک استودیوی فیلمسازی بزرگ یعنی «یونیورسال پیکچرز» به نمایش در آمده و همچنین اولین فیلمی است که تمام بازیگران آن همجنس گرا هستند.

 

این فیلم در باکس آفیس این آخر هفته با شکست بزرگی مواجه شد و با وجود نمایش در ۳۳۵۰ سینما تنها ۴٫۸ میلیون دلار فروش داشت و در جایگاه چهارم جدول باکس آفیس قرار گرفت. این فیلم بودجۀ ساخت ۲۲ میلیون دلاری داشته است و با توجه به فروش ناامیدکننده‌اش احتمالاً برای رسیدن به سوددهی با مشکل مواجه خواهد شد.

 

با این حال این فیلم موفق شده است که نظر منتقدان را به خودش جلب کند همچنین در نظرسنجی ها به نظر می رسد که بینندگان نظر مثبتی درمورد این فیلم دارند. یونیورسال پیکچرز امیدوارد است که تبلیغات دهان به دهان بتوانند به ماندگار شدن این فیلم در سینماها برای چندین هفتۀ دیگر کمک کنند.

نظرات کاربـران

1
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • SAVESTA
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    منتقدین که شما حتی دوتا لوله پلیکا هم بذازی تو نقش ها ولی همجنسگرا باشن هم بهت نمره بالا میدن.