11
4818
0
1 سال پیش
فیلم نگران نباش عزیزم (Don’t Worry Darling 2022) یکی از مورد انتظار ترین فیلم های امسال می باشد که...

فیلم نگران نباش عزیزم (Don’t Worry Darling 2022) یکی از مورد انتظار ترین فیلم های امسال می باشد که امشب در جشنواره ونیز اکران خواهد شد. امروز کنفرانس خبری این فیلم با حضور عوامل برگزار شد. اما در این کنفرانس خبری چه گذشت؟ در ادامه مرور کوتاهی خواهیم داشت بر حرف ها و اتفاقات این کنفرانس.

 

«هری استایلز» بازیگر فیلم (Dunkirk 2017) در این فصل جشنواره ها دو فیلم پرطرفدار دارد. «نگران نباش عزیزم» اثر «اولیویا وایلد» و «پلیس من» که در آن با «اما کورین» هم بازی است و در جشنواره تورنتو اکران خواهد شد. با وجود پر کاری این ستاره پاپ در شروع کارش در هالیوود در این نشست اعلام کرد که همچنان خودش را یک آماتور می داند.

 

او در کنفرانس خبری «نگران نباش عزیزم» به خبرنگاران گفت “چیزی که درمورد بازیگری دوستش دارم، اینـه که هیچ ایده ای ندارم که دارم چیکار می‌ کنم، بازیگری و موسیقی کاملاً با هم در مغایرت هستن.”

 

فیلم «نگران نباش عزیزم» داستان زن و شوهری به نام های «آلیس» و «جک» در سال ۱۹۵۰ را روایت می‌کند که به همراه هم در یک شهرک به ظاهر فوق العاده به نام «ویکتوری» در کالیفرنیا زندگی می کند؛ شهرکی که توسط شرکتی که «جک» در آن کار می‌ کند ساخته شده است؛ آلیس کم کم نگران راز های آزاد دهنده‌ ای می شود که ممکن است آن شرکت مخفی نگه داشته باشد. استایلز در این فیلم نقش «جک» و «فلورنس پیو» نقش «آلیس» را بازی می کند.

 

پیو به دلیل درگیر بودنش در یک پروژه دیگر نتوانست به نشست خبری این فیلم برسد اما احتمالاً در ادامه جشنواره به ونیز خواهد رسید.

 

در ابتدا قرار بود «شابا لباف» نقش جک را بازی کند اما بعد از مدتی از پروژه جدا شد و چندی بعد وایلد در یک مصاحبه اعلام کرد که او را اخراج کرده است که همین مصاحبه باعث بوجود آمد بحث های زیادی شد. در این نشست به خبرنگاران اجازه سوال پرسیدن در این مورد داده نشد و دلیلش هم به گفتۀ جشنواره موجود بودن جواب تمام این سوالات در اینترنت بوده است. خبر کامل این اتفاقات و بحث ها را می توانید از «شایا لباف خبر اخراج شدنش را تکذیب کرد» مطالعه کنید.

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید