8
5349
0
1 سال پیش
تریلر رسمی فیلم Cocaine Bear منتشر شد: چه اتفاقی می افتد اگر یک خرس وحشی مقدار زیادی کوکائین مصرف...

تریلر رسمی فیلم Cocaine Bear منتشر شد: چه اتفاقی می افتد اگر یک خرس وحشی مقدار زیادی کوکائین مصرف کند؟ این اتفاق واقعاً در سال ۱۹۸۵ افتاده است و حالا «الیزابت بنکس» فیلمی را بر اساس این اتفاق کارگردانی کرده است تا جواب این سوال را بدهد. این فیلم که خرس کوکائینی (Cocaine Bear 2023) نام دارد قرار است در تاریخ ۲۴ فوریه سال ۲۰۲۳ بر روی پرده های سینما برود و حالا تریلری از این فیلم منتشر شده است تا پیش از آن بتوانیم نگاهی به اتفاقات این فیلم بیندازیم. می توانید این تریلر منتشر شده را در انتهای این پست مشاهده کنید.

 

همچنین مدتی پیش پوستر رسمی این فیلم منتشر شد که می توانید آن را از اینجا مشاهده کنید.

 

این اتفاق در واقع در سال ۱۹۸۵ در جنگل های جورجیا افتاده است، روزی مقامات آن منطقه جسد یک خرس ۴۰ کیلویی را در جنگل پیدا کردند و وقتی آزمایش های مختلف روی آن انجام شد مشخص شد که آن خرس به دلیل خوردن مقدار زیادی کوکائین اوردوز کرده است؛ آن مواد ها توسط یک قاچاقچی مواد مخدر در جنگل رها شده بوده اند.

 

اما در این فیلم قرار است چه اتفاقاتی بیوفتد؟ در این فیلم قرار است گروهی از افراد را ببینیم که در یک جنگل گیر افتاده اند و یک خرس ۲۷۰ کیلویی که مقدار زیادی کوکائین مصرف کرده است به دنبال آن ها افتاده است.

 

از بازیگران این فیلم می شود اشاره کرده به «کری راسل»، «اوشی جکسون جونیور»، «کریستین کانوری جنینگ»، «آلدن ارنرایک»، «جسی فرگوسن»، «ایسایا ویتلک جونیور»، «کریستوفر هیویو» و «مارگو مارتیندال».

 

 

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید