9
6140
0
1 سال پیش
تریلر جدید سریال The Witcher: Blood Origin منتشر شد: همه ما سریال محبوب ویچر (The Witcher) که محصولی است...

تریلر جدید سریال The Witcher: Blood Origin منتشر شد: همه ما سریال محبوب ویچر (The Witcher) که محصولی است از نتفلیکس را دیده ایم، این سریال در سال های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است و یکی از موفق ترین سریال های این شبکه بوده است؛ همانطور که احتمالاً می دانید قرار است یک پیش درآمد چهار قسمتی نیز به زودی از این سریال منتشر شود که ویچر: منشأ خون (The Witcher: Blood Origin) نام دارد. اخیراً شبکه نتفلیکس در رویداد «کامیک کان اسکپرینس» تریلر جدید و کاملی از این سریال را منتشر کرده است که می توانید آن را در انتهای این پست مشاهده کنید.

 

اتفاقات این سریال ۱۲۰۰ سال پیش از سریال ویچر رخ می دهند، این سریال خلق اولین ویچر را شرح می دهد و همچنین اتفاقاتی که منجر به پیوند کره‌ها شده اند. و همچنین دوران الف‌ها را پیش از به پایان رسیدنـش به تصویر می کشد.

 

از بازیگران این مینی سریال می شود اشاره کرد به: «سوفیا براون» بازیگر فیلم (Beauty and the Beast 2017) در نقش «ایل»؛ «میشل یئو» بازیگر فیلم (Everything Everywhere All at Once 2022) در نقش «اسکیان»؛ «لارنس اوفوارن» بازیگر سریال (Into the Badlands 2015) در نقش «فال»؛ «لنی هنری» بازیگر فیلم (Harry Potter and the Prisoner of Azkaban 2004) در نقش «رئیس دروید بالور»؛ «میرن مک» بازیگر سریال (S.e.x Education) در نقش «مروین»؛ «دیلن مورن» بازیگر فیلم (Pixie 2020) در نقش «آثروک وان‌نات» و «جیکوب کالینز لوی» بازیگر فیلم (True History of the Kelly Gang 2019) در نقش «اردین».

 

این سریال قرار است در تاریخ ۲۵ دسامبر سال ۲۰۲۲ بر روی پلتفرم نتفلیکس قرار بگیرد.

 

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید