8
4645
0
1 سال پیش
پوستر رسمی فیلم Cocaine Bear منتشر شد: قرار است فیلم خرس کوکائینی (Cocaine Bear 2023) که فیلمی است در...

پوستر رسمی فیلم Cocaine Bear منتشر شد: قرار است فیلم خرس کوکائینی (Cocaine Bear 2023) که فیلمی است در ژانر جنایی اوایل سال آیندۀ میلادی در سینما ها اکران شود؛ این فیلم الهام گرفته از اتفاقات واقعی است و کارگردانی آن توسط «الیزابت بنکس» انجام شده است که از دیگر آثار او می شود اشاره کرد به آوازخوان حرفه‌ای ۲ (Pitch Perfect 2 2015). این فیلم محصولی از «یونیورسال» می باشد و در تاریخ ۲۴ فوریه سال ۲۰۲۳ در سینما ها اکران خواهد شد.

 

اخیراً پوستر رسمی این فیلم منتشر شده است که می توانید آن را در انتهای این پست مشاهده کنید.

 

همانطور که پیش تر اشاره کردیم این فیلم الهام گرفته از اتفاقات واقعی ای می باشد که در سال ۱۹۸۵ در کنتاکی اتفاق افتاده اند؛ فیلمنامۀ این فیلم توسط «جیمی واردن» نوشته شده است. تهیه کنندگی این فیلم توسط «فیل لرد» و «کریس میلر» انجام شده است که از دیگر آثار میلر می شود اشاره کرد به مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی (Spider-Man Into the Spider-Verse 2018).

 

خلاصه داستان اصلی از این قرار بوده است که جسد یک خرس ۸۰ کیلوگرمی را در جنگل پیدا می کنند و متوجه می شود این خرس به دلیل خوردن مقادیر زیادی کوکائین اوردوز کرده است، مواد هایی که توسط یک قاچاقچی مواد در جنگل رها شده بوده اند.

 

اما داستان این فیلم از چه قرار است؟ در این فیلم تعدادی پلیس، جنایت کار، نوجوانان و توریست را می بینیم که در جنگی در جورجیا هستند، یعنی جایی که یک خرس ۲۲۵ کیلیویی مقدار زیادی کوکائین را بلعیده است و ضربه هایش حتی از قبل از سهمگین تر شده اند.

 

از بازیگران این فیلم می شود اشاره کرد به «کری راسل»؛ «ری لیوتا»؛ «آلدن ارنرایک»؛ «اوشی جکسون جونیور» و «جسی فرگوسن».

 

تا لحظه انتشار این خبر همچنان مشخص نیست که این فیلم دقیقاً در چه تاریخی بر روی اینترنت قرار خواهد گرفت.

 

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید