16
5490
0
1 سال پیش
اولین تیزر رسمی سریال Swarm منتشر شد: سریال کمدی و درام فوج زنبور (Swarm) به سازندگی «دونالد گلاور» و...

اولین تیزر رسمی سریال Swarm منتشر شد: سریال کمدی و درام فوج زنبور (Swarm) به سازندگی «دونالد گلاور» و «جنین نیبرز» که محصولی از «آمازون» می باشد قرار است تا مدتی دیگر پخش خودش را در «آمازون پرایم ویدئو» آغاز کند و اخیراً اولین تیزر این سریال منتشر شده است که می توانید آن را در انتهای این مطلب مشاهده کنید. با دیجی موویز همراه باشید.

 

این سریال داستان دختری به نام «دری» را روایت می کند که تمام فکر و ذکرش درگیر یک خواننده پاپ معروف شده است و کم کم این علاقه بعد های تاریکی پیدا می کند. این خواننده بسیار شبیه خواننده معروف «بیانسه» می باشد.

 

از مجموعه بازیگرانی که در این سریال ایفای نقش می کنند می توان اشاره کرد به «دومینیک فیش بک»، «کلویی بیلی» و «دامسون ایدریس».

 

این تیزر کوتاه اطلاعات زیادی درمورد این سریال به ما نمی دهد و تنها چند صحنه از سریال را در آن می بینیم که حال و هوای مرموزانه ای دارد و صدایی که در پس زمینه دائم درحال پرسیدن سوال «آرتیست مورد علاقه‌ات کیـه؟» می باشد؛ همچنین در طول این تیزر صدای فوج زنبور ها را می شنویم.

 

همانطور که در ابتدای این مطلب اشاره کردیم این مجموعه یک سریال کمدی و درام می باشد اما در این تیزر به هیچ عنوان نشانه هایی از ژانر کمدی را نمی بینیم.

 

این سریال قرار است در تاریخ ۱۷ مارس پخش خودش را آغاز کند.

 

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید