45
12497
8
10 ماه پیش
تیزر انیمیشن Chicken Run: Dawn of the Nugget منتشر شد: بیش از دو دهه پس از اینکه فرار مرغ‌ها...

تیزر انیمیشن Chicken Run: Dawn of the Nugget منتشر شد: بیش از دو دهه پس از اینکه فرار مرغ‌ها (Chicken Run 2000) برای اولین بار در سینماها اکران شد، و توانست فروش بیش از ۲۲۰ میلیون دلاری در گیشه‌ها از خود برجای بگذارد و تبدیل به پرفروش‌ترین انیمیشن استاپ موشن تاریخ شود؛ طرفداران بار دیگر فرصت بازگشت به این مزرعه جالب‌انگیز در (Chicken Run: Dawn of the Nugget) در دسامبر امسال را خواهند داشت. در دنباله‌ای که مدت‌ها انتظارش را می‌کشیدیم، شاهد بازگشت جینجر و راکی به زندگی خانوادگی خود خواهیم بود، و همانطور که کلیپ تازه منتشر شده‌ از آن اذعان دارد، گویا عضو کوچولوی جدیدی به نام مولی هم به جمع آن‌ها اضافه خواهد شد. می‌توانید در انتهای این مطلب تیزر این انیمیشن را با زیرنویس فارسی اختصاصی تماشا کنید. با دیجی موویز همراه باشید.

 

پس از اعلام ساخت آن در سال ۲۰۱۸، «طلوع ناگت» در اکتبر ۲۰۱۹ قبل از اینکه با تاخیرهای مرتبط با COVID-19 مواجهه شود، وارد مرحله پیش تولید شد. و خوشبختانه، سرانجام انتظارات به پایان رسیده‌اند، چرا که بالاخره تاریخ اکران این انیمیشن محبوب ۱۵ دسامبر سال ۲۰۲۳ اعلام شده است. در خلاصه داستان رسمی منتشر شده توسط Aardman Animations، داستان قسمت دوم بلافاصله پس از وقایع فیلم اول شروع می‌شود، در این خلاصه داستان آمده است که:

 

«جینجر پس از فرار مرگبار از مزرعه تویدی، سرانجام به رویای خود دست پیدا کرد؛ پناهگاه جزیره‌ای آرام برای کل گله، به دور از خطرات دنیای انسانی. لحظه‌ای که او و راکی از تخم در آمدن دختر کوچولوی خودشان به نام مولی را تماشا می‌کنند، گویی که بالاخره به آن پایان خوشی که آرزوی‌اش را داشتند، دست یافته‌اند. اما در سرزمین اصلی، کل جوجه مرغان با یک تهدید جدید و وحشتناک روبرو هستند. جینجر و تیمش، حتی اگر به معنای به خطر انداختن آزادی به دست آمده خودشان نیز باشد، جوجه‌ها را فراری خواهند داد.»

 

با توجه به موفقیت عظیم فیلم اول در گیشه‌ها و تحسین منتقدان، تعجب آور است که تولید دنباله‌‌ای از آن اینقدر طول کشیده است. جدای از تاخیرهای ناشی از همه گیری، یکی از دلایل بالقوه طولانی شدن مدت زمان بین ساخت فیلم اول و دوم می‌تواند به دلیل همکاری بین Aardman و DreamWorks Animation باشد که در سال ۲۰۰۶ و پس از اکران (Flushed Away) به پایان خود رسید. به هرحال دیگر این چیزها مهم نیست، چرا که در دسامبر امسال، دوستان پردار مورد علاقه ما برای یک ماجراجویی جدید بازمی‌گردند، البته این‌بار با بازیگران کاملاً متفاوت. صداپیشگی نقش‌های اصلی فیلم جینجر و راکی توسط تاندیو نیوتن از سریال وست‌ورلد (Westworld) و زکری لوی از شزم (!Shazam) جایگزین جولیا ساوالها و مل گیبسون خواهند شد. بازیگرانی مانند ایملدا استونتون، بازیگر سریال تاج و تخت (The Crown) و بلا رمزی، ستاره سرشناس سریال آخرین بازمانده (The Last of Us) نیز به این زوج پیوسته‌اند. و همچنین پس از مرگ بنجامین ویترو در سال ۲۰۱۷، دیوید بردلی به عنوان صدای فاولر به ایفای نقش خواهد پرداخت.

 

سام فل، کارگردانی قسمت جدید را برعهده دارد، در حالی که پل کیولی نیز به عنوان تهیه کننده در این پروژه حضور دارد. بنیانگذاران آردمن، پیتر لرد و دیوید اسپروکستون نیز به عنوان تهیه کنندگان اجرایی این فیلم حضور خواهند داشت. در واقع می‌توان گفت همه پیشکسوتان سبک انیمیشن استاپ موشن، در این اثر حضور دارند و خیالمان راحت است که مرغ‌های ما در دستان امنی قرار دارند و به احتمال زیاد دوباره خواهند توانست جادوی موفقیت قسمت اصلی در سال ۲۰۰۰ را تکرار کنند.

 

نظرات کاربـران

8
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • just watcher
    گزارش اسپویل
    (10 ماه پیش)

    اعععععههحححح ۲۰ سال پیش دیدمش🤔 اینا یک مشت صهیونیست هستن که از اردوگاه نازی ها فرارکردن میخوان اسرائیل درست کنن😜😜😜 تراوشات یک مغز صداوسیمازده ..😑😑

  • Godfather
    گزارش اسپویل
    (10 ماه پیش)

    من توی دوران دبستان سی‌دی این کارتون رو داشتم ، بیشتر از صد بار دیدم باور کنین :)))))

  • aarshia
    گزارش اسپویل
    (10 ماه پیش)

    خاطره با این فیلم خیلی دارم امید وارم نت فیلیکس به سبک خودش خرابش نکنه

    • kdGOD
      گزارش اسپویل
      (10 ماه پیش)

      خروس های همجنسباز و مرغ های رنگین کمانی …. برم ذهنم رو بشورم

      • Ell_s
        گزارش اسپویل
        (10 ماه پیش)

        جینجر خروس نبود مرغه فقط صداش کلفته! بس که بهش هورمون زدن

      • MH
        گزارش اسپویل
        (10 ماه پیش)

        یا مثلا مرغ های سیاه پوست.

      • sinadipsi
        گزارش اسپویل
        (10 ماه پیش)

        واست دعوت نامه شخصی نفرستادن ک بری سینما ببینی 😉

    • BT.me
      گزارش اسپویل
      (10 ماه پیش)

      ناراحتی نگاه نکن👽🤏