12
6650
0
1 سال پیش
فروش ۹۰ میلیون دلاری فیلم M3GAN در باکس آفیس جهانی: ژانر ترس در سال ۲۰۲۳ با اکران فیلم مگان...

فروش ۹۰ میلیون دلاری فیلم M3GAN در باکس آفیس جهانی: ژانر ترس در سال ۲۰۲۳ با اکران فیلم مگان (M3gan 2022) آغاز خوبی را داشته است، این فیلم در حال حاضر در باکس آفیس جهانی فروش به شدت خوبی داشته است و موفق  شده است که در ۲ هفته در سرتاسر دنیا فروشی ۹۰ میلیون دلاری را تجربه کند.

 

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: یک مهندس رباتیک که در یک کمپانی اسباب بازی سازی کار می کند عروسی انسان نما را می سازد که این عروسک کم کم شروع به پیدا کردن شخصیت می کند.

 

یکی از دلایل این فروش موفق، اکران این فیلم در بیش از ۳۰ مارکت بین المللی بوده است که برخی از آن ها عبارتند از انگلستان، استرالیا، آلمان و ایرلند. این فیلم تنها در اولین هفته اکرانـش در انگلستان و لندن فروشی ۳ میلیون دلاری داشته است که این رقم برای یک فیلم ترسناک به شدت خوب است.

 

یکی دیگر از دلایل موفقیت این فیلم نویسنده خلاق آن یعنی «آکلا کوپر» است که به نظر می رسد راه مشتاق کردن مخاطبین فیلم های ترسناک را به خوبی یاد گرفته است. از دیگر آثار او می توان به فیلم بدخیم (Malignant 2021) اشاره کرد.

 

این فیلم توسط منتقدین زیادی نیز مورد تحسین قرار گرفته است و تا این لحظه در سایت معتبر «آی‌ام‌دی‌بی» امتیاز ۶٫۷ از ۱۰ را از مخاطبین خود دریافت کرده است.

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید