16
6287
0
1 سال پیش
تریلر رسمی فصل دوم سریال Vikings: Valhalla منتشر شد: اخیراً شبکۀ نتفلیکس اولین تریلر کامل فصل دوم وایکینگ‌ها: والهالا...

تریلر رسمی فصل دوم سریال Vikings: Valhalla منتشر شد: اخیراً شبکۀ نتفلیکس اولین تریلر کامل فصل دوم وایکینگ‌ها: والهالا (Vikings: Valhalla) را منتشر کرده است؛ این سریال تاریخی یکی از مورد انتظار ترین سریال های این پلتفرم می باشد. می توانید تریلر منتشر شده را در پایان این پست مشاهده کنید.

 

قرار است در این فصل از سریال «لیف اریکسون» با بازی «سم کورلت»، «فریدیس اریکس» با بازی «فردیا گوستافسون» و «هارالد هاردرادا» با بازی «لیو سوتر» را ببینیم که درحال فرار هستند و در این تریلر شاهد تعدادی از چالش هایی هستیم که با آن ها مواجه می شوند. یکی از جذاب ترین صحنه های این تریلر سقوط کردن قایق شخصیت های سریال از یک آبشار است که صد در صد قرار است یکی از نقاط اوج این فصل باشد

 

همانطور که می دانید این سریال ادامه ای است بر سریال محبوب وایکینگ‌ها (Vikings) که توسط «جب استوارت» ساخته شده است و از برخی از بازیگرانی که در این سریال ایفای نقش می کنند می توان اشاره کرد به: «بردلی فریگارد»، «یوهانس هویکور یوهانسون»، «لورا برلين»، «دیوید اوکس»، «پولیانا مکینتاش»، «سورن پیلمارک»، «برادلی جیمز»، «مارچین دوروچینسکی» و «سوفیا لبدوا».

 

فصل دوم این سریال در تاریخ ۱۲ ژانویه سال ۲۰۲۳ از پلتفرم نتفلیکس پخش خواهد شد و همچنین جا دارد اعلام کنیم که این سریال برای فصل سومـش نیز تمدید شده است.

 

 

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید