6
4417
2
5 سال پیش
تحلیل و بررسی باکس‌آفیس هفته‌ای که گذشت: همانطور که انتظار می‌رفت فیلم “هشت یار اوشن” محصول جدیدترین کمپانی‌های «برادران...

تحلیل و بررسی باکس‌آفیس هفته‌ای که گذشت:

همانطور که انتظار می‌رفت فیلم “هشت یار اوشن” محصول جدیدترین کمپانی‌های «برادران وارنر» و «ولیج رودشو» توانست در اولین هفته از اکرانش صدر جدول باکس‌آفیس را تصاحب کند. دیگر ورودی جدید هفته که توانست در نیمه بالای جدول باشد فیلم ترسناک “ارثی” بود که خیلی بهتر از پیش‌بینی کارشناسان استقبال داشت. سومین ورودی جدید هفته فیلم “هتل آرتیمس” بود که اصلاً عمل‌کرد خوبی نداشت و نتوانست میان پنج فیلم پرفروش هفته قرار گیرد.

قسمت جدید از مجموعه فیلم‌های جذاب و خاطره‌انگیز “یاران اوشن” با عنوان “هشت یار اوشن” در هفته‌ای که گذشت اکران شد و توانست صدر جدول را ازآن خود کند. این فیلم با فروش ۴۱٫۵ میلیون دلاری موفق به کسب جایگاه نخست شد در حالی که مقدار فروشش به مقدار اندکی کمتر از پیش‌بینی کارشناسان بود. “هشت یار اوشن” که با بودجه ۷۰ میلیون دلاری تهیه شده کار بسیار سختی را در هفته‌های آینده پیشه‌رو دارد. فیلم‌های محبوبی در راه هستند که غریب به یقین اجازه خود نمایی بیشتری به “هشت یار اوشن” نخواهند داد.

سه فیلم دیگر مجموعه “یاران اوشن” موفق شده‌اند بودند که در سینماهای داخل ایالات متحده بیش از ۱۱۰ میلیون دلار فروش کنند کاری که به نظر می‌رسد برای جدیدترین قسمت آن خیلی سخت خواهد بود. “هشت یار اوشن” موفق به کسب نمره “بی” از تماشاگران شد. این فیلم در ۱۶ مارکت بین‌المللی نیز برای اکران قرار داده شد که نتیجه آن ۱۲٫۲ میلیون دلار فروش بود.

قسمت جدید از مجموعه فیلم‌های “جنگ ستارگان” با عنوان “سولو: داستانی از جنگ ستارگان” پس از دو هفته صدرنشینی با فروش ۱۵٫۱۵ میلیون دلاری در جایگاه دوم قرار گرفت. فروش داخلی این فیلم اکنون پس از سه هفته اکران به ۱۷۶ میلیون دلار رسیده، رقمی که بدون شک برای فیلمی با موضوع “جنگ ستارگان” مناسب نیست. در مارکت‌های بین‌المللی نیز فیلم تاکنون ۱۳۶٫۱ میلیون دلار فروش کرد تا مجموع فروش کلی فیلم به ۳۱۲٫۲ میلیون دلار رسیده باشد.

فیلم “ددپول ۲” چهارمین هفته اکرانش را با فروش ۱۳٫۷ میلیون دلاری و رتبه سوم به پایان رساند. فروش داخلی فیلم تاکنون ۲۷۸ میلیون دلار و فروش بین‌امللی آن ۳۷۶ میلیون دلار بوده. “ددپول ۲” با بودجه ۱۱۰ میلیون دلاری تهیه شده و فروش کلی ۶۵۵ میلیون دلاری یه موفقیت برای کمپانی‌های سازنده آن محسوب می‌شود.

در جایگاه چهارم یک فیلم کم‌بودجه موفق دیگر با نام “ارثی” قرار دارد که محصول کمپانی “A24” بوده که با ۱۳ میلیون دلار فروش به عنوان دست یافت.طبق گزارشات این فیلم ترسناک تنها ۱۰ میلیون دلار بودجه داشته و در اولین هفته از اکرانش بیش تر بودجه‌اش فروش کرد. این فیلم فروش بین‌المللی نداشته و توسط تماشاگران نمره “دی” دریافت کرد.

آخرین فیلم نیمه‌ی بالا جدول “انتقام‌جویان: جنگ ابدیت” است که بدون شک پادشاه فیلم‌های سال ۲۰۱۸ لقب خواهد گرفت. این فیلم در هفته‌ای که گذشت ۶٫۸ میلیون دلار دیگر فروش کرد تا فروش داخلی‌اش اکنون به بیش از ۶۵۰ میلیون دلار برسد. فروش بین‌المللی “جنگ ابدیت” ۱٫۳۴۳ میلیارد دلار بوده که فروش کلی‌اش را به ۱٫۹۹۸ میلیارد دلار می‌رساند. به زودی “جنگ ابدیت” چهارمین فیلم تاریخ خواهد که فروشش از مرز ۲ میلیارد دلار عبور کرده است.

در هفته جاری منتظر اکران چه فیلم‌های باشیم؟
در هفته جاری انیمیشن مورد انتظار و پرطرفدار “شگفت‌انگیزان ۲” اکران گسترده‌اش را آغاز خواهد، همچنین فیلم کمدی “تگ” با اکران در ۳۳۰۰ سینما دیگر فیلم اکرانی هفته جاری خواهد بود.

نظرات کاربـران

2
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • علیرضا
    گزارش اسپویل
    (5 سال پیش)

    سلام به شما
    ممنون از زحمات شما و از سایت خوبتون

    • Admin
      گزارش اسپویل
      (5 سال پیش)

      سلام
      خواهش میکنم