39
19404
66
1 سال پیش
سریال ۱۸۹۹ پس از یک فصل توسط نتفلیکس کنسل شد: همگی ما سریال جدید سازندگان سریال دارک (Dark) یعنی...

سریال ۱۸۹۹ پس از یک فصل توسط نتفلیکس کنسل شد: همگی ما سریال جدید سازندگان سریال دارک (Dark) یعنی ۱۸۹۹ (۱۸۹۹)  را دیده و لذت برده ایم؛ همانطور که می دانید راز های زیادی در این سریال مطرح شده اند که همچنان منتظر فاش شدن آن ها هستیم، اما خبر بد این است که این سریال بعد از یک فصل توسط نتفلیکس کنسل شده است و این راز هیچگاه فاش نخواهند شد.

 

این خبر را سازندگان سریال یعنی «باران بو اودار» و «یانتیه فریزه» از طریق پستی در صفحه اینستاگرام شان اعلام کرده اند. آن ها در این پست نوشته اند “با قلبی شکسته باید به شما بگوییم که ۱۸۹۹ تمدید نخواهد شد. به شدت دوست داشتیم که این ماجراجویی معرکه را همانند دارک در ۲ یا ۳ فصل به پایان برسانیم، اما گاهی اتفاقات بر طبق برنامه ریزی پیش نمی روند.”

 

در ادامه این پست نوشته شده است: “زندگیـه دیگه. با خبر هستیم که این خبر میلیون ها طرفدار این سریال را ناامید خواهد کرد، اما می خوایم از صمیم قلب از همه شما که بخشی از این ماجراجویی بوده اید تشکر کنیم. دوستتان داریم. هیچ وقت شما را فراموش نخواهیم کرد.”

 

این سریال داستان گروهی از مهاجران اروپایی را روایت می کند که با یک کشتی لندن را ترک می کنند و به دنبال زندگی‌ ای تازه به سمت نیویورک می روند و وقتی در میان راه با یک کشتی مهاجر دیگر رو به رو می شوند سفر آن ها تبدیل به یک کابوس می شود.

 

این تصمیم به شدت تعجب آور است چون بر اساس آمار های منتشر شده این سریال از همه جهات سریال به شدت موفقی بوده است. تا لحظه انتشار این خبر در تاریخ ۱۳ دی سال ۱۴۰۱ همچنان مشخص نیست که دلیل این کنسلی چه بوده است.

 

نظرات کاربـران

66
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • Manisadelsa
    گزارش اسپویل
    (8 ماه پیش)

    شاید حقیقتی در حال نمایش بوده که افشای بیشتر از اینش مجاز نبوده

  • Hadi_atar
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    شاید باورتون نشه اا کارگردانی چند قسمتش رو دیوید فینچر به عهده داشت🥲🥲🥲🥲💔

  • sara
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    فیلم به این قشنگی و پر پتانسیل رو لغو میکنن اونوقت فیلم های مسخره مثل افتر رو واسه فصل ۹۹ تمدید میکنن🤡

  • sarahftm
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    این مسخره بازیا چیه تازه داستان اصلی سریال داشت شروع میشد چرا واقعا با کدوم منطق؟

  • ariashanehsaz
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    نتفلیکس یا چیز به درد بخور نمیسازه یا اگر هم بسازه به یه نحوی گند میزنه توش . چند مورد استثنا داره مثل استرنجر تینگز و دارک . واقعا این حرکتش خریت کامل بود. بعد مدت ها داشت از نتفلیکس خوشم میومد که …