17
7166
0
1 سال پیش
فیلم Avatar The Way of Water در یک قدمی ۱٫۹ میلیارد دلاری شدن: اگر همچنان در این که فیلم...

فیلم Avatar The Way of Water در یک قدمی ۱٫۹ میلیارد دلاری شدن: اگر همچنان در این که فیلم آواتار: راه آب (Avatar: The Way of Water) یک بلاکباستر به شدت موفق است شک دارید باید بگوییم که باکس آفیس جهانی این فیلم در آستانه وارد شدن به فروش ۱٫۹ میلیارد دلاری است. تا به این لحظه فروش جهانی این فیلم ۱٫۸۹ میلارد دلار بوده است که همین این فیلم را تبدیل به پر فروش ترین فیلم سال ۲۰۲۲ می کند.

 

پیش بینی می شود که این فیلم تا فردا بتواند رکورد فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست (Spider-Man: No Way Home 2021) که فروشی ۱٫۹۱ میلیون دلاری داشته است را بشکند و اگر این برای شما کافی نیست باید بگویم که به احتمال به شدت زیاد این فیلم حتی رکورد انتقام‌جویان: پایان بازی (Avengers: Endgame 2019) که در سال ۲۰۱۹ دو میلیارد دلار فروش داشت را هم خواهد شکست.

 

مدتی پیش نیز طی خبری اعلام کردیم که این فیلم درحال حاضر در لیست پر فروش ترین فیلم های تاریخ سینما در رتبه هفتم قرار گرفته است و بدین ترتیب «جیمز کامرون» درحال حاضر سه عنوان در این لیست را به نام خود ثبت کرده است.

 

همانطور که می دانید این فیلم ادامه ای بر فیلم آواتار (Avatar 2009) می باشد و خبر خوب این است که قسمت سوم این فیلم نیز همزمان با قسمت دوم فیلمبرداری شده است و در دسامبر سال ۲۰۲۴ در سینما ها اکران خواهد شد.

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید