25
9070
1
1 سال پیش
فروش ۱٫۷ میلیارد دلاری فیلم Avatar: The Way of Water پس از چهار هفته: تنها چهار هفته از اکران...

فروش ۱٫۷ میلیارد دلاری فیلم Avatar: The Way of Water پس از چهار هفته: تنها چهار هفته از اکران قسمت دوم فیلم آواتار (Avatar 2009) یعنی آواتار: راه آب (Avatar: The Way of Water) می گذرد؛ جیمز کامرون، کارگردان این دو فیلم، پیش از اکران فیلم دوم گفته بود که این فیلم باید در لیست پرفروش ترین فیلم های تاریخ در رتبه سه و یا چهارم قرار بگیرد تا بتوان آن را یک موفقیت به حساب آورد، و این کارگردان حالا به سرعت درحال نزدیک شدن به این رتبه است.

 

طبق گزارشی که سایت معتبر «باکس آفیس موجو» منتشر کرده است فیلم جدید جیمز کامرون تا به الان در باکس آفیس جهانی فروشی ۱٫۷ میلیارد دلاری داشته است که همین این فیلم را تبدیل به هفتمین فیلم پر فروش تاریخ می کند؛ هر چند که کامرون هنوز به خواسته خودش نرسیده است اما به سرعت در مسیر رسیدن به آن است.

 

این فیلم اتفاقات ده سال بعد از فیلم اول را روایت می کند، جیک سالی به همراه خانوادۀ جدیدش در سیاره پاندورا در حال زندگی است و وقتی تهدیدی آشنا برای پایان دادن به آنچه که قبلاً شروع شده است باز می گردد جیک باید با نیتیری و ارتش ناوی برای مراقبت از سیاره اش همکاری کند.

 

و اما کمی درمورد این جدول صحبت کنیم، درحال حاضر در صدر این جدول، قسمت اول فیلم آواتار قرار دارد که فروشی ۲٫۹ میلیارد دلاری داشته است و بعد از این فیلم در رتبه دوم نام فیلم انتقام‌جویان: پایان بازی (Avengers: Endgame 2019) با فروشی ۲٫۷۹ میلیارد دلاری به کارگردانی برادران روسو به چشم می خورد. در رتبه سوم این جدول فیلم معروف تایتانیک (Titanic 1997) را می بینیم که توسط شخص کامرون کاگردانی شده و فروشی ۲٫۲ میلیارد دلاری داشته است.

 

آواتار راه آب در این جدول فیلم هایی مانند دنیای ژوراسیک (Jurassic World 2015) و شیر شاه (The Lion King 2019) را پشت سر گذاشته است و در رتبه هفتم قرار گرفته است و این به این معنی است که جیمز کامرون در حال حاضر در این جدول و در بین ده فیلم پرفروش تاریخ سه عنوان را به نام خودش ثبت کرده است.

 

نظرات کاربـران

1
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • Pouya87
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    آواتار قسمت اول در زمان خودش شاهکار بود. اما قسمت دوم فقط تکرار همون داستان اما با پوسته های جدید بود.