16
11402
2
1 سال پیش
سریال Carnival Row در فصل دوم به پایان می‌رسد: سریال خیابان کاروان (Carnival Row) با بازی «اورلاندو بلوم» و...

سریال Carnival Row در فصل دوم به پایان می‌رسد: سریال خیابان کاروان (Carnival Row) با بازی «اورلاندو بلوم» و «کارا دلوین» طبق اعلام رسمی «آمازون» بعد از پایان فصل دوم به پایان می رسد. فصل دوم پخش خودش را از ۲۸ بهمن سال ۱۴۰۱ آغاز خواهد کرد. همچنین به همراه این خبر تیزری از فصل دوم منتشر شده است که می توانید در پایان این خبر آن را ببینید.

 

فیلمبرداری فصل دوم این سریال مدت کوتاهی بعد از پخش فصل اول در سال ۲۰۱۹ آغاز شد. هرچند که به دلیل همه گیری بیماری کرونا در سال ۲۰۲۰ و در دوران قرنطینه چندین بار فیلمبرداری سریال به عقب افتاد. فیلمبرداری در نهایت در سپتامبر ۲۰۲۱ به پایان رسید.

 

در این فصل چندین بازیگر دیگر هم به سریال اضافه شده اند که عبارتند از: «آرتی فروشان»؛ «کارولین فورد»؛ «کارلا کروم»؛ «اندرو گوور»؛ «تامزین مجت» و «دیوید غیاثی».

 

از سازندگان این سریال می شود نام برد از «رنه اچواریا» و «تراویس بیچام». این سریال بر اساس فیلمنامه ای به نام «کشتار در خیابان کارناوال» ساخته شده است که «تراویس بیچام» آن را نگران کرده بوده است.

 

این فصل همانند فصل قبل هشت قسمتی نیست و طبق اعلام رسمی این فصل ۱۰ قسمت خواهد داشت. همچنین اعلام شده که این فصل دقیقاً از جایی شروع می شود که فصل اول به پایان رسیده است.

 

نظرات کاربـران

2
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • Happy Ghost
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    یه سریال بسیار قشنگ ک فصل اول اینقدر دیدم یه سال پیش تا الان حرفاشون یادم هست خیلی بد شد تو فصل دوم تموم میشه این سریال برای من بهتر از ارباب حلقه هاس یا خونه اژدها

  • alireza joon
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    اینقدر دیر پخش میشه یادم رفته بود چیه ..