3
3526
0
1 سال پیش
سریال سگ‌های وحشی (Reservation Dogs) برای فصل سوم تمدید شد. این سریال ساخت شبکۀ «اف‌ایکس» است و به صورت...

سریال سگ‌های وحشی (Reservation Dogs) برای فصل سوم تمدید شد. این سریال ساخت شبکۀ «اف‌ایکس» است و به صورت اختصاصی از شبکه «هولو» پخش می شود. این سریال که مورد تحسین منتقدین هم قرار گرفته است در حالی تمدید شد که هنوز فصل دومـش درحال پخش است و قسمت آخرش در تاریخ ۲۸ سپتامبر پخش می شود. انتظار می رود فصل سوم سریال در سال ۲۰۲۳ پخش شود.

 

این سریال داستان چهار نوجوان بومی آمریکایی را روایت می کند که در اوکلاهاما زندگی می کنند. فیلمبرداری این سریال در شهر اوکمالگی ایالت اوکلاهاما انجام شده است و تمام عوامل پشت صحنۀ سریال از جمله نویسنده و کارگردان بومی همان منطقه هستند.

 

«استرلین هارجو» یکی از خالقین این سریال گفته است: “به شدت افتخار می کنم به سریالی که با دوستم «تایکا وایتیتی» ساخته ام. جرقه ساخت این سریال از یک گفتگو توی آشپزخانه تایکا شروع شد و حالا راهش رو به زندگی تمام آدم ها از سرتاسر جهان باز کرده است. فصل دوم خیلی مورد استقبال قرار گرفت. از شبکه اف‌ایکس برای سفارش ساخت فصل سوم سریال متشکرم، برای آوردن عشق و خندۀ بیشتر به خانه های شما هیجان زده هستم.”

 

«نیک گراد» رئیس برنامه ریزی شبکه اف‌ایکس در بیانیه ای که برای تایید ادامه ساخت این سریال منتشر کرد این سریال را جذاب ترین و بامزه ترین برنامۀ تلویزیونی نامید.

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید